Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité Suisse márkája, amely minőségi, helyben előállított svájci termékeket kínál megfizethető áron. A márka mintegy 200 termékkel indult, de a kínálat a tervek szerint az év végére 500 SKU-ra bővülhet.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kereskedő célja, hogy a Qualité Suisse legnagyobb saját márkájává nője ki magát. Az új márka termékei egységes, a svájci lobogó keresztjét is magán viselő csomagolást kapnak, ami a helyi gyártást és nemzeti értékeket hivatott hangsúlyozni.
A Qualité Suisse kezdetben friss árukra – például húsra, tejtermékekre és pékárura – koncentrál, a későbbiekben pedig fagyasztott élelmiszerekre, italokra és csokoládékra is kiterjedhet.
A kezdeményezés célja a svájci gazdák és beszállítók támogatása, valamint a vásárlók hazai eredetű termékek iránti igényének a kiszolgálása.
Kapcsolódó cikkeink
Megszilárdította spanyolországi jelenlétét a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl egyértelmű üzenettel indít új nemzetközi kampány
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban az ALDI SÜD kínálatának már több mint fele növényi alapú
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Átvették a Fenntarthatóság szimbóluma verseny 2025 díjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB-igazgató: az áremelkedés üteme 2026 elején mérséklődhet tartósan a jegybanki toleranciasávba
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Nestlé és a Tesco újra együtt támogatja az Élelmiszerbank munkáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >