Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité Suisse márkája, amely minőségi, helyben előállított svájci termékeket kínál megfizethető áron. A márka mintegy 200 termékkel indult, de a kínálat a tervek szerint az év végére 500 SKU-ra bővülhet.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kereskedő célja, hogy a Qualité Suisse legnagyobb saját márkájává nője ki magát. Az új márka termékei egységes, a svájci lobogó keresztjét is magán viselő csomagolást kapnak, ami a helyi gyártást és nemzeti értékeket hivatott hangsúlyozni.
A Qualité Suisse kezdetben friss árukra – például húsra, tejtermékekre és pékárura – koncentrál, a későbbiekben pedig fagyasztott élelmiszerekre, italokra és csokoládékra is kiterjedhet.
A kezdeményezés célja a svájci gazdák és beszállítók támogatása, valamint a vásárlók hazai eredetű termékek iránti igényének a kiszolgálása.
Kapcsolódó cikkeink
Egy ikon született a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációjával
A hetek óta tartó találgatások után végre lerántotta a leplet…
Tovább olvasom >A Lidl nagyobb sebességre kapcsol: a Red Bull Showrun hivatalos Partnere lett
A Lidl Magyarország és a Red Bull újabb izgalmas együttműködéssel…
Tovább olvasom >Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >