Új márkát indít a Lidl Svájcban a hazai termékek népszerűsítésére
Május 8-án jelent meg svájci üzleteiben a Lidl új Qualité Suisse márkája, amely minőségi, helyben előállított svájci termékeket kínál megfizethető áron. A márka mintegy 200 termékkel indult, de a kínálat a tervek szerint az év végére 500 SKU-ra bővülhet.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
A kereskedő célja, hogy a Qualité Suisse legnagyobb saját márkájává nője ki magát. Az új márka termékei egységes, a svájci lobogó keresztjét is magán viselő csomagolást kapnak, ami a helyi gyártást és nemzeti értékeket hivatott hangsúlyozni.
A Qualité Suisse kezdetben friss árukra – például húsra, tejtermékekre és pékárura – koncentrál, a későbbiekben pedig fagyasztott élelmiszerekre, italokra és csokoládékra is kiterjedhet.
A kezdeményezés célja a svájci gazdák és beszállítók támogatása, valamint a vásárlók hazai eredetű termékek iránti igényének a kiszolgálása.
Kapcsolódó cikkeink
MIZO Coffee Selection – Caramel Cappuccino
Az idei jegeskávészezont egy igazán kényeztető újdonsággal indítjuk el: megérkezett…
Tovább olvasom >A jövő íze, csomagolása, ritmusa – innovációs térkép 2025-re
Új korszak küszöbén áll az FMCG-piac: a globális gazdasági nyomás…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ az inflációról: Ezt nem mi csináljuk!
Áprilishoz képest májusban az árrésstop ellenére 0,6 százalékkal emelkedtek az…
Tovább olvasom >PwC Global Top100 felmérés: A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke új csúcson
A világ 100 legnagyobb vállalatának piaci értéke 7%-kal, összesen 2,8…
Tovább olvasom >KSH: májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg az előző év azonos hónapi értékeket
2025. májusban a fogyasztói árak átlagosan 4,4 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >