Új márkanagykövet a METRO-nál
Október 24-én különleges „séfasztal” programon mutatkozott be a METRO Nagykereskedelem új saját márka nagyköveteként a Bocuse d’Or bronzérmes Dalnoki Bence. A fiatal séftehetség öt ínyencfogással mutatta be a METRO saját márkás alapanyagainak sokoldalúságát. Az aznap éppen 5000. napja működő METRO Gasztroakadémia látványkonyhájában zajló szűk körű sajtóeseményen a fogásokon keresztül a közeljövő gasztronómiai trendjeibe és a Gasztroakadémia terveibe is bepillantást nyerhettek a résztvevők.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Az ambiciózus fiatal séf sikereinek és tehetségének fontos pillére a minőségi alapanyagok és eszközök ismerete és szeretete. A METRO Nagykereskedelem ezenkívül közös értékeket vall Bencével.
– Szenvedélyesen szeretjük a gasztronómiát, és professzionálisan szolgáljuk ki minőségi hozzávalókkal és eszközökkel mindazokat, akiknek hozzánk hasonlóan szenvedélyük a gasztronómia – fogalmazott Bősze Ákos, a METRO HoReCa-üzletágfejlesztési vezetője.//
Kapcsolódó cikkeink
Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Azonnali hatállyal bezártak egy II. kerületi éttermet súlyos higiéniai problémák miatt
Azonnali hatállyal felfüggesztette a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) egy Hidegkúti…
Tovább olvasom >Komoly kihívásokkal néznek szembe a gyorsétterem-láncok
A vendéglátóipar jelentős kihívásokkal szembesül, amint azt a nagy étteremláncok,…
Tovább olvasom >