Új márkanagykövet a METRO-nál
Október 24-én különleges „séfasztal” programon mutatkozott be a METRO Nagykereskedelem új saját márka nagyköveteként a Bocuse d’Or bronzérmes Dalnoki Bence. A fiatal séftehetség öt ínyencfogással mutatta be a METRO saját márkás alapanyagainak sokoldalúságát. Az aznap éppen 5000. napja működő METRO Gasztroakadémia látványkonyhájában zajló szűk körű sajtóeseményen a fogásokon keresztül a közeljövő gasztronómiai trendjeibe és a Gasztroakadémia terveibe is bepillantást nyerhettek a résztvevők.

Közös értékeket vallanak
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Az ambiciózus fiatal séf sikereinek és tehetségének fontos pillére a minőségi alapanyagok és eszközök ismerete és szeretete. A METRO Nagykereskedelem ezenkívül közös értékeket vall Bencével.
– Szenvedélyesen szeretjük a gasztronómiát, és professzionálisan szolgáljuk ki minőségi hozzávalókkal és eszközökkel mindazokat, akiknek hozzánk hasonlóan szenvedélyük a gasztronómia – fogalmazott Bősze Ákos, a METRO HoReCa-üzletágfejlesztési vezetője.//
Kapcsolódó cikkeink
Zöldülő gasztromarketing és Z-gen
A Magyar Marketing Szövetség HoReCa & Event és Zöld Tagozat…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Kanadai kávézó vs. Trump – A nap videója
Adekvát válasz – legalábbis a vendéglátó üzlet szintjén – a…
Tovább olvasom >Gyümölcs és becsületkassza – A nap képe
Jó minőségű gyümölcs, ésszerű választék, „elegáns” kiszerelés és 25 cent…
Tovább olvasom >