Új márkamenedzser felel a Dreherért
Új szakembert igazolt a Dreher Sörgyárak Zrt. a gyár vezető márkájához. Presits Lívia senior márkamenedzserként felel majd a Dreher összes alkoholos variánsának teljes körű kommunikációjáért.
Presits Lívia korábban brand & project managerként a Japan Tobacco International csoporthoz tartozó JTI Hungary Zrt.-nél három országban irányította a márkakommunikációt. Ezt megelőzően pedig a Pick Szeged Zrt. csapatában dolgozott, mint brand manager. Itt többek között a vállalat digitális megújulásában is fontos szerepet vállalt. Közgazdász végzettséggel rendelkezik, tanulmányait a BME Közgazdász-Marketing MA szakán fejezte be.
„Kevés olyan márka van Magyarországon, amely a tradíció és a minőség tekintetében is olyan széles körben ismert és meghatározó lenne, mint a Dreher. Az elmúlt években rendkívül sok izgalmas újdonság kötődött ehhez a névhez és a csapat új tagjaként én is azon dolgozom majd, hogy ez a trend tovább folytatódjon” – mondta az új márkamenedzser.
Presits Lívia a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél a posztot eddig betöltő Mocsári Juditot váltja. A Dreher márka eddigi senior márkamenedzsere sikeresen pályázott meg egy pozíciót az Asahi vállalatcsoporton belül, így a következő időszakban Hollandiában dolgozik tovább a prémium márkák márkamenedzsereként, a Peroni márka dinamikus növekedési stratégiájának fejlesztőjeként és végrehajtóként.
Kapcsolódó cikkeink
A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >