Új márkamenedzser felel a Dreherért
Új szakembert igazolt a Dreher Sörgyárak Zrt. a gyár vezető márkájához. Presits Lívia senior márkamenedzserként felel majd a Dreher összes alkoholos variánsának teljes körű kommunikációjáért.
Presits Lívia korábban brand & project managerként a Japan Tobacco International csoporthoz tartozó JTI Hungary Zrt.-nél három országban irányította a márkakommunikációt. Ezt megelőzően pedig a Pick Szeged Zrt. csapatában dolgozott, mint brand manager. Itt többek között a vállalat digitális megújulásában is fontos szerepet vállalt. Közgazdász végzettséggel rendelkezik, tanulmányait a BME Közgazdász-Marketing MA szakán fejezte be.
„Kevés olyan márka van Magyarországon, amely a tradíció és a minőség tekintetében is olyan széles körben ismert és meghatározó lenne, mint a Dreher. Az elmúlt években rendkívül sok izgalmas újdonság kötődött ehhez a névhez és a csapat új tagjaként én is azon dolgozom majd, hogy ez a trend tovább folytatódjon” – mondta az új márkamenedzser.
Presits Lívia a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél a posztot eddig betöltő Mocsári Juditot váltja. A Dreher márka eddigi senior márkamenedzsere sikeresen pályázott meg egy pozíciót az Asahi vállalatcsoporton belül, így a következő időszakban Hollandiában dolgozik tovább a prémium márkák márkamenedzsereként, a Peroni márka dinamikus növekedési stratégiájának fejlesztőjeként és végrehajtóként.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak
Tavaly 20,9 millió hektoliter sört főztek a csehországi sörgyárak, ami…
Tovább olvasom >Házisörfőzők Nemzetközi Versenye szombaton a Főzdeparkban
Ingyenes programok, főzdetúrák és kilenc ország legjobb házisörei várják az…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >