Új márkamenedzser felel a Dreherért
Új szakembert igazolt a Dreher Sörgyárak Zrt. a gyár vezető márkájához. Presits Lívia senior márkamenedzserként felel majd a Dreher összes alkoholos variánsának teljes körű kommunikációjáért.
Presits Lívia korábban brand & project managerként a Japan Tobacco International csoporthoz tartozó JTI Hungary Zrt.-nél három országban irányította a márkakommunikációt. Ezt megelőzően pedig a Pick Szeged Zrt. csapatában dolgozott, mint brand manager. Itt többek között a vállalat digitális megújulásában is fontos szerepet vállalt. Közgazdász végzettséggel rendelkezik, tanulmányait a BME Közgazdász-Marketing MA szakán fejezte be.
„Kevés olyan márka van Magyarországon, amely a tradíció és a minőség tekintetében is olyan széles körben ismert és meghatározó lenne, mint a Dreher. Az elmúlt években rendkívül sok izgalmas újdonság kötődött ehhez a névhez és a csapat új tagjaként én is azon dolgozom majd, hogy ez a trend tovább folytatódjon” – mondta az új márkamenedzser.
Presits Lívia a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél a posztot eddig betöltő Mocsári Juditot váltja. A Dreher márka eddigi senior márkamenedzsere sikeresen pályázott meg egy pozíciót az Asahi vállalatcsoporton belül, így a következő időszakban Hollandiában dolgozik tovább a prémium márkák márkamenedzsereként, a Peroni márka dinamikus növekedési stratégiájának fejlesztőjeként és végrehajtóként.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Május 17. ünnep a magyar kisüzemi sörök kedvelői számára
Május 17-én, szombaton újra országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Pisztáciaboom a világban – sok helyen kedvenc snack lesz
A pisztácia iránti kereslet világszerte folyamatosan nő, és a globális…
Tovább olvasom >