Új márkamarketing vezető a BAT Hungary-nél
Hunyadi László korábban több multinacionális vállalatnál dolgozott márkamenedzserként.
A szakember, a Modern Üzleti
Tudományok Főiskolájának elvégzése
után az Unilever marketing részlegénél
kezdte pályafutását, majd két évet
töltött a Borsodi Sörgyárnál, brand
menedzserként.
2001-től a Zwacknál folytatta senior
brand manageri pozícióban, nevéhez fűződik az
Unicum új ízvariánsának, az Unicum
Nextnek a bevezetése, illetve az Unicum márka
újrapozícionálása. A későbbiekben
az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai
bevezetésén dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >