Új márkamarketing vezető a BAT Hungary-nél
Hunyadi László korábban több multinacionális vállalatnál dolgozott márkamenedzserként.
A szakember, a Modern Üzleti
Tudományok Főiskolájának elvégzése
után az Unilever marketing részlegénél
kezdte pályafutását, majd két évet
töltött a Borsodi Sörgyárnál, brand
menedzserként.
2001-től a Zwacknál folytatta senior
brand manageri pozícióban, nevéhez fűződik az
Unicum új ízvariánsának, az Unicum
Nextnek a bevezetése, illetve az Unicum márka
újrapozícionálása. A későbbiekben
az Unicum Next ohioi tesztelésén és amerikai
bevezetésén dolgozott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >