Új márkák a Tescotól
Rövidesen bevezetik a Tesco új márkáit, melyeket az áruházlánc világszerte forgalmaz majd. A hírek szerint a termékek a közép-európai boltokba érkeznek majd először.
A Marketing Magazine értesülése szerint olyan új termékekkel rukkol elő a Tesco, amelyek felvehetik a konkurenciát a világ legnagyobb márkáival. Első körben egy jégkrém- és két állateledel-márkával próbálkoznak majd.
A szaklap úgy tudja, hogy a ChokaBlok fantázianévre keresztelt jégrém, a La-thams kutyaeledel és a NutriCat macskaeledel lesznek azok a termékek, amelyeket világszerte forgalmazni fog a lánc. A stratégia része, hogy ezeket a termékeket nem Tesco-logóval forgalmaznák, hanem saját márkát hoznak létre számukra.
Az újdonságra kíváncsi magyar vevők számára jó hír, hogy mindhárom termékcsoportot az áruházlánc közép-európai boltjaiban kínálja majd először, forgalmazásuk – a hírek szerint- már a következő hetekben indul.
Bár konkrétumokról egyelőre nem tudni, nem elképzelhetetlen, hogy a termékek a magyar áruházak polcain is felbukkannak majd. A Tesco két új márkát is levédetett, így előbb-utóbb a boltokba kerülhetnek majd a Carousel játékok és a Muse ruházati termékek is – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >