Új márkák a Tescotól
Rövidesen bevezetik a Tesco új márkáit, melyeket az áruházlánc világszerte forgalmaz majd. A hírek szerint a termékek a közép-európai boltokba érkeznek majd először.
A Marketing Magazine értesülése szerint olyan új termékekkel rukkol elő a Tesco, amelyek felvehetik a konkurenciát a világ legnagyobb márkáival. Első körben egy jégkrém- és két állateledel-márkával próbálkoznak majd.
A szaklap úgy tudja, hogy a ChokaBlok fantázianévre keresztelt jégrém, a La-thams kutyaeledel és a NutriCat macskaeledel lesznek azok a termékek, amelyeket világszerte forgalmazni fog a lánc. A stratégia része, hogy ezeket a termékeket nem Tesco-logóval forgalmaznák, hanem saját márkát hoznak létre számukra.
Az újdonságra kíváncsi magyar vevők számára jó hír, hogy mindhárom termékcsoportot az áruházlánc közép-európai boltjaiban kínálja majd először, forgalmazásuk – a hírek szerint- már a következő hetekben indul.
Bár konkrétumokról egyelőre nem tudni, nem elképzelhetetlen, hogy a termékek a magyar áruházak polcain is felbukkannak majd. A Tesco két új márkát is levédetett, így előbb-utóbb a boltokba kerülhetnek majd a Carousel játékok és a Muse ruházati termékek is – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >