Új márka- és marketingkommunikációs igazgató a Yettelnél
2024 márciusától Kovács András Péter vezeti a Yettel Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóságát, és felel a telekommunikációs márka építéséért és marketingkommunikációs tevékenységéért.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/02/Kepernyofoto-2024-02-14-14.35.51-300x211.png)
Kovács András Péter
Kovács András Péter 14 éve tölt be különböző pozíciókat a hazai marketingkommunikációs szakmában. A 37 éves szakember ezalatt gyártott TV műsort a TV2-nek, dolgozott ügynökségi oldalon az ACG kreatív ügynökségnél, és kétszer is megfordult a Magyar Telekom kampánycsapatában, legutoljára mint osztály-, illetve szegmens vezető, ahonnan a Yettelhez érkezik.
Korábban az RTL Magyarországnál a vezérigazgató kommunikációs tanácsadójaként dolgozott, illetve építette a nemzetközi országmárkát a 2024-es Budapesti Olimpiai és Paralimpiai pályázaton, és a Magyar Turisztikai Ügynökség márka főosztályvezetőjeként.
„Óriási lehetőség, hogy Magyarország egyik legfrissebb márkájának újabb lendületet adjunk, és termék- és szolgáltatásinnovációval, illetve egy megkülönböztető kommunikáción keresztül pörgessük fel a hazai telco piacot. Nagyon megtisztelő, hogy része lehetek ennek a csapatnak és közösen dolgozhatunk azon, hogy az emberekkel megismertethessük a digitalizáció adta lehetőségeket egy igazán dinamikus telco tolmácsolásában. Természetesen eddig is figyelemmel kísértem a Yettel kampányait és látom, hogy a csapatban megvan a felkészültség, a naprakészség és a megfelelő mennyiségű humor is, hogy együtt nagy dolgokat vigyünk véghez. Nagy köszönet Bölöni Olgának, aki az érkezésemig megbízott vezetőként összefogja és viszi előre a márkát.”
– mondta el a szakember.
„A Yettel márka jelentős elismerésnek és megbecsülésnek örvend ügyfeleink körében, ugyanakkor még van tere a növekedésnek, hogy teljes potenciálunkat elérjük. András kinevezésével az a célunk, hogy tovább lendítsük a márkát, bemutatva ajánlatainkat a magyar fogyasztóknak”
– mondta el Nemanja Zilovic, a Yettel kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
András házas, egy mentett kutya büszke gazdája.
Szabadidejében aktív balkonkertész, hobbiszakács, lelkes amatőr túravitorlás, emellett a squash, a hétvégi túrázás, az olvasás és kezdőként a jóga az, ami a munka mellett kikapcsolja.
Kapcsolódó cikkeink
Új igazgatóval új igazgatóságot alakít a Yettel
Július 1-től kezdi meg működését a Mesterséges Intelligencia és Adatelemzési…
Tovább olvasom >10-ből csak 4 magyar jótékonykodik karácsonykor, de kik a legnépszerűbb támogatottak?
Tízből négyen terveznek idén karácsonykor adományozni és/vagy önkénteskedni; a legtöbben az…
Tovább olvasom >Díjmentes szolgáltatással cselezi ki a vastag betonfalakat a Yettel
Az üzleti ügyfelek után 2023 decemberétől lakossági ügyfelei számára is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >