Új magyar ügyvezető igazgató a FrieslandCampina romániai leányvállalatánál
2010. április 1-től Szautner Péter a FrieslandCampina romániai leányvállalatának új ügyvezető igazgatója. Több, mint 100 millió eurós éves forgalommal és a Milli, a Napolact és a Dots márkákkal a FrieslandCampina a román tejipar piacvezető vállalata.
Szautner Péter 2006-ban csatlakozott a FrieslandCampina Magyarországhoz, mint Milli üzletág igazgató, majd később Fogyasztói marketing és új üzletfejlesztési igazgatóként tevékenykedett. Az élelmiszeriparban töltött 15 év során a Parmalat csoportnál, illetve a Győri Keksznél töltött be vezetői pozíciókat kereskedelmi és marketing területen.
Szautner Péter Budapesten folytatott közgazdasági és Business Administration tanulmányokat. 2008-ban elvégezte az INSEAD Nemzetközi Vezető Programját is Fontainebleau-ban.
Szautner Péter kolozsvári székhellyel látja el feladatait, munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >