Új magyar ügyvezető igazgató a FrieslandCampina romániai leányvállalatánál
2010. április 1-től Szautner Péter a FrieslandCampina romániai leányvállalatának új ügyvezető igazgatója. Több, mint 100 millió eurós éves forgalommal és a Milli, a Napolact és a Dots márkákkal a FrieslandCampina a román tejipar piacvezető vállalata.
Szautner Péter 2006-ban csatlakozott a FrieslandCampina Magyarországhoz, mint Milli üzletág igazgató, majd később Fogyasztói marketing és új üzletfejlesztési igazgatóként tevékenykedett. Az élelmiszeriparban töltött 15 év során a Parmalat csoportnál, illetve a Győri Keksznél töltött be vezetői pozíciókat kereskedelmi és marketing területen.
Szautner Péter Budapesten folytatott közgazdasági és Business Administration tanulmányokat. 2008-ban elvégezte az INSEAD Nemzetközi Vezető Programját is Fontainebleau-ban.
Szautner Péter kolozsvári székhellyel látja el feladatait, munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >