Új magyar ügyvezető igazgató a FrieslandCampina romániai leányvállalatánál
2010. április 1-től Szautner Péter a FrieslandCampina romániai leányvállalatának új ügyvezető igazgatója. Több, mint 100 millió eurós éves forgalommal és a Milli, a Napolact és a Dots márkákkal a FrieslandCampina a román tejipar piacvezető vállalata.
Szautner Péter 2006-ban csatlakozott a FrieslandCampina Magyarországhoz, mint Milli üzletág igazgató, majd később Fogyasztói marketing és új üzletfejlesztési igazgatóként tevékenykedett. Az élelmiszeriparban töltött 15 év során a Parmalat csoportnál, illetve a Győri Keksznél töltött be vezetői pozíciókat kereskedelmi és marketing területen.
Szautner Péter Budapesten folytatott közgazdasági és Business Administration tanulmányokat. 2008-ban elvégezte az INSEAD Nemzetközi Vezető Programját is Fontainebleau-ban.
Szautner Péter kolozsvári székhellyel látja el feladatait, munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >