Új magyar ügyvezető igazgató a FrieslandCampina romániai leányvállalatánál
2010. április 1-től Szautner Péter a FrieslandCampina romániai leányvállalatának új ügyvezető igazgatója. Több, mint 100 millió eurós éves forgalommal és a Milli, a Napolact és a Dots márkákkal a FrieslandCampina a román tejipar piacvezető vállalata.
Szautner Péter 2006-ban csatlakozott a FrieslandCampina Magyarországhoz, mint Milli üzletág igazgató, majd később Fogyasztói marketing és új üzletfejlesztési igazgatóként tevékenykedett. Az élelmiszeriparban töltött 15 év során a Parmalat csoportnál, illetve a Győri Keksznél töltött be vezetői pozíciókat kereskedelmi és marketing területen.
Szautner Péter Budapesten folytatott közgazdasági és Business Administration tanulmányokat. 2008-ban elvégezte az INSEAD Nemzetközi Vezető Programját is Fontainebleau-ban.
Szautner Péter kolozsvári székhellyel látja el feladatait, munkája során Konstantine Maggiorosnak, a FrieslandCampina Közép-Európa vezérigazgatójának jelent.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >