Új, magyar fejlesztésű marketingeszköz a boltokban
Világszerte újdonságnak számító indoor marketingeszközt fejlesztett és állított üzembe a Laurel Számítástechnikai Kft., mégpedig a gasztronómiai információkat nyújtó célszámítógépet, mely a borok kiválasztásában is segít.
Digitális somelier-nek is nevezik a székesfehérvári Laurel Kft. borászati információs terminálját, melyet a közelmúltban, kísérleti jelleggel helyeztek üzembe a CBA két üzletében. A bolton belüli marketingeszközök alapja az IBM AnyPlace Kiosk célszámítógépe, mely tulajdonképpen egy infrás technológiával működő érintőképernyő és egy vonalkód-olvasó kombinációja.
A fejlesztést az a statisztikai adat ösztönözte, miszerint a vásárlói döntések 70-75 százaléka a bolton belül születik, márpedig a borok világában hatalmas választék, a tájékozatlanságból fakadó rossz döntés pedig csökkenti a fogyasztási kedvet.
Az új marketingeszköz segítségével a vevők tájékozódhatnak egy adott palack tartalmáról, de kérhetnek hozzá ételajánlatot akár recepttel együtt is, vagy fordítva, bort egy adott ételhez – mindezt árkategóriák szerint. A rendszer nyilvántartja a legnépszerűbb borokat, így a vevő választhat a heti ajánlatból, de arról is naprakész tájékoztatást ad, hogy egy adott fajta éppen megtalálható-e a kínálatban. Amennyiben nem, előrendelésre is lehetőség van, mely kívánság és a bolt szándékai szerint akár sms értesítéssel is kombinálható.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo Immun+ epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g
A Mizo Immun+ új, limitált kiadású epres-banános gyümölcsjoghurt 125 g…
Tovább olvasom >A felelősség tánca – A nap videója
Dance of Responsibility – azaz A felelősség tánca című megrendítő…
Tovább olvasom >Mizo banános-csoki ízű tej 450 ml
A Mizo új, limitált kiadású, banános-csoki ízű tej 450 ml kiszerelésben,…
Tovább olvasom >