Új, magas rosttartalmú joghurtot vezet be az Activia az Egyesült Királyságban
Az Activia új Activia Fibre joghurtcsaládjában szereplő termékek három változatban kaphatók: dió és zab, alma és gabonafélék, valamint müzli.
A termékek először az Amazon Fresh-en és a Waitrose üzletekben kerültek forgalomba június 25-étől, majd júliustól más nagy szupermarketekben – így a Sainsbury’s, a Tesco, a Co-op és az Asda üzletekben – is elérhető.
Az Activia bélrendszer egészségét támogató joghurtjai között elérhető új termékek kalciumot, élő kultúrákat és annyi rostot tartalmaznak, ami fedezi a fogyasztók napi rostbevitelének közel 10%-át.
– A brit táplálkozási irányelvek szerint naponta legalább 30 grammnyi rost fogyasztására kellene törekednünk. Új Activia Fibre termékcsaládunk kulcsfontosságú időpontban érkezik a piacra, ugyanis a brit felnőttek körében a rostbevitel alacsony
– mondta el Zoë-Marie Ellis, a Danone UK & Ireland táplálkozási és tudományos kommunikációért felelős vezetője.
– Tudjuk, hogy a piacon manapság a fogyasztók számára az íz és a táplálkozási előnyök egyaránt fontosak, és az Activia Fibre termékcsalád nem csak ízletes, de a fogyasztók napi rostbeviteléhez is hozzájárul, így a többi termékcsaládunk által tett ígérethez hűen ez is támogatja a bélrendszer egészségét
– tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Újra piacra léphet a 7-Eleven az Egyesült Királyságban
A 7-Eleven nemzetközi élelmiszerlánc újraépítheti jelenlétét az Egyesült Királyságban, mivel…
Tovább olvasom >Olcsó élelmiszer-házhozszállítási előfizetési lehetőséget kínál az Amazon az Egyesült Államokban
Az e-kereskedelmi óriáscég új élelmiszer-házhozszállítási előfizetést indított az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >Kivonulni készül Nyugat-Európából a Getir
A Getir gyorskereskedelmi vállalat arra készül, hogy Törökország és (egyelőre)…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >MBH Bank: Az év második felében pöröghet fel a növekedés, jövőre már 3,7 százalékkal bővülhet a GDP
A magyar gazdaság kilátásai stabilak, így a fogyasztás, az ipari…
Tovább olvasom >Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >