Új, magas rosttartalmú joghurtot vezet be az Activia az Egyesült Királyságban
Az Activia új Activia Fibre joghurtcsaládjában szereplő termékek három változatban kaphatók: dió és zab, alma és gabonafélék, valamint müzli.
A termékek először az Amazon Fresh-en és a Waitrose üzletekben kerültek forgalomba június 25-étől, majd júliustól más nagy szupermarketekben – így a Sainsbury’s, a Tesco, a Co-op és az Asda üzletekben – is elérhető.
Az Activia bélrendszer egészségét támogató joghurtjai között elérhető új termékek kalciumot, élő kultúrákat és annyi rostot tartalmaznak, ami fedezi a fogyasztók napi rostbevitelének közel 10%-át.
– A brit táplálkozási irányelvek szerint naponta legalább 30 grammnyi rost fogyasztására kellene törekednünk. Új Activia Fibre termékcsaládunk kulcsfontosságú időpontban érkezik a piacra, ugyanis a brit felnőttek körében a rostbevitel alacsony
– mondta el Zoë-Marie Ellis, a Danone UK & Ireland táplálkozási és tudományos kommunikációért felelős vezetője.
– Tudjuk, hogy a piacon manapság a fogyasztók számára az íz és a táplálkozási előnyök egyaránt fontosak, és az Activia Fibre termékcsalád nem csak ízletes, de a fogyasztók napi rostbeviteléhez is hozzájárul, így a többi termékcsaládunk által tett ígérethez hűen ez is támogatja a bélrendszer egészségét
– tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Lassul a növényi húsalternatívák piaca – visszavonulót fúj a brit Tesco
Várhatóan nem teljesíti a brit Tesco azt a 2020-ban kitűzött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >