Új logisztikai központokat nyitott az Auchan

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 04. 19. 14:42

Az Auchan Magyarország egy – a gazdasági és pénzügyi válság utóhatásait még erősen mutató – gazdasági környezetben is megőrizte a 2009. évi bruttó árbevételi szintjét egy immár évek óta folyamatosan szűkülő piacon.

Az elmúlt 12 évben 12 áruházat nyitott Magyarországon. Évente 30 milliónál több vásárló fordul meg az áruházaiban; ez a szám gyakorlatilag nem változott 2009-hez képest.

A tavalyi év folyamán zöldség-gyümölcs logisztikai központot nyitottak Budaörsön és egy bazár logisztikai központot Üllőn. Ezek segítségével még jobban ki tudják szolgálni a vásárlóikat, s ugyanakkor csökken a környezeti terhelés is.

Az Auchan átlagárai enyhe csökkenést mutatnak az előző évhez képest. Termékválasztékuk 70-80 000-féle termékből áll, ezek között nagyjából 40-60 százalék a megoszlási arány az élelmiszerek és a nem élelmiszerek között. Egyelőre a saját márkás kategória súlya még nem meghatározó, hiszen alig másfél éve jelentek meg ilyen termékekkel.

Nagyjából 750 magyar beszállítójuk van, s a termékválasztékuk is – szezontól függően – 85-90 százalékban magyar termékekből tevődik össze.

Az elmúlt évben további 4 százalékkal bővült a megnyitott Auchan-kártyák száma. Szintén nagyon népszerű szolgáltatásuk a nagyobb értékű műszaki berendezésekhez megvásárolható Auchan-garancia.

Az Auchan a tavalyi természeti katasztrófák nyomán segítette a Miskolc környékén élő, az árvízben súlyos károkat szenvedett lakosságot, s az elsők között sietett a vörösiszap-katasztrófa sújtotta lakosság segítségére. Együtt dolgozott a Magyar Élelmiszerbankkal, a Vöröskereszttel és a PMSM (Pest Megyei Speciális Mentők) csapatával is.

Kapcsolódó cikkeink