Új, limitált kiadású üdítőitalt mutat be a Coca-Cola
A Coca-Cola a nemzetközi kampánnyal egyidőben itthon is bemutatja eddigi legmerészebb és legsokszínűbb Coca-Cola Creations ízét. A kampány a spanyol sztárelőadó Rosalía-val együttműködésben készült, az új ital, a Coca-Cola Movement pedig február elejétől érhető el Magyarországon.
Önkifejezésre és határainkkal való kísérletezésre sarkall az idei év első Coca-Cola Creations kampánya, amely a zene átütő erejét kelti életre. Az üdítőital-gyártóval együttműködő spanyol énekesnő, Rosalía műfaji kereteket és tradíciókat megkérdőjelező zenei világa jól illeszkedik a Coca-Cola Movement néven az üzletekbe kerülő üdítőitalhoz, amelyben a Coca-Cola Zéró Cukor jól ismert íze kapott egészen új formát.
„Az átalakulásra, megújulásra való képesség mint önkifejezési eszköz napjaink egyik erős üzenete, amelyet a zene univerzális nyelven fejez ki” – mondta Oana Vlad a The Coca-Cola Company szenior globális stratégiai igazgatója. „Rosalía-val fantasztikus és inspiráló volt együtt dolgozni a legújabb Coca-Cola Creations kampányon: a kooperáció új utakat nyitott a Creations számára. Reméljük, hogy az ő és a mi rajongóink is imádni fogják az új üdítőitalt.”
Az új Creations íz egyedi csomagolásban érkezik. A dobozok különlegessége, hogy az azokon látható skicceket maga Rosalía készítette. A csomagolás élénk színei jól kifejezik az énekesnő személyiségét, a rajzok pedig a megújulásra való képességet hivatottak megragadni.
A Coca-Colával való együttműködés inspirálta Rosalía új, LLYLM című kislemezét, amely január 27-én jelent meg. A világszerte a Columbia Records által kiadott dal több szempontból is úttörőnek számít: az énekesnőnek ez az első olyan alkotása, amely több nyelven szólal meg, és abban teljes szövegrészek angolul íródtak, illetve ez az első olyan dal, amelyet kifejezetten a Coca-Cola Creations számára írtak. A dal egyben egy dinamikus, Rosalía főszereplésével készült video háttérzenéje is. Az alkotói folyamatban az AKQA és a WPP OpenX csapata is részt vett.
„A Coca-Colával közös kampány indulása izgalommal tölt el. Bízom benne, hogy a zene, az íz és az alkotás öröme mindenki számára olyan fantasztikus utazást jelent majd, amilyen számomra a LLYLM dal megalkotása és a Coca-Colával való együttműködés volt” – mondta el Rosalía, a Grammy-díjas énekesnő és producer.
Mindezeken túl a dobozon elhelyezett QR kóddal a rajongók egy izgalmas digitális világhoz is hozzáférést kapnak. A Coca-Cola Creations Hubban például megtudhatják, hogyan készült a Rosalía jegyezte dal, valamint az énekesnő főszereplésével készült, animációs elemeket is tartalmazó filmet is megnézhetik, amely alatt szintén az új kislemez anyaga hallható.
Kapcsolódó cikkeink
Az USA-ban már „átalakulás ízű” Coca-Cola is kapható
A Coca-Cola a Grammy-díjas énekesnővel, Rosalíával együttműködve mutatja be legújabb,…
Tovább olvasom >Itt a Fresca, a Coca-Cola és a Constellation Brands alkoholos alapú koktélja
Az alkoholos italokat gyártó Constellation Brands a Coca-Cola Companyvel együttműködve…
Tovább olvasom >Magazin: Business Days 2021 – A világ 8. csodája (1. rész)
Vannak, akik várják a csodát – mi inkább megpróbáltuk felépíteni…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őshonos állattartó telepeket újít fel a Kiskunsági Nemzeti Park Igazgatóság
Közel 500 millió forint európai uniós támogatást költ a Kiskunsági…
Tovább olvasom >Átlagosan 500 Ft lesz egy gombóc fagyi idén nyáron
Nagyot drágult a fagylalt idén. A tavalyihoz képest 10-15 százalékos…
Tovább olvasom >A vártnál jobban élénkült a gazdasági aktivitás az euróövezetben
A vártnál nagyobb mértékben javult az euróövezet gazdasági teljesítménye márciusban,…
Tovább olvasom >