Új, limitált kiadású üdítőitalt mutat be a Coca-Cola
A Coca-Cola a nemzetközi kampánnyal egyidőben itthon is bemutatja eddigi legmerészebb és legsokszínűbb Coca-Cola Creations ízét. A kampány a spanyol sztárelőadó Rosalía-val együttműködésben készült, az új ital, a Coca-Cola Movement pedig február elejétől érhető el Magyarországon.
Önkifejezésre és határainkkal való kísérletezésre sarkall az idei év első Coca-Cola Creations kampánya, amely a zene átütő erejét kelti életre. Az üdítőital-gyártóval együttműködő spanyol énekesnő, Rosalía műfaji kereteket és tradíciókat megkérdőjelező zenei világa jól illeszkedik a Coca-Cola Movement néven az üzletekbe kerülő üdítőitalhoz, amelyben a Coca-Cola Zéró Cukor jól ismert íze kapott egészen új formát.
„Az átalakulásra, megújulásra való képesség mint önkifejezési eszköz napjaink egyik erős üzenete, amelyet a zene univerzális nyelven fejez ki” – mondta Oana Vlad a The Coca-Cola Company szenior globális stratégiai igazgatója. „Rosalía-val fantasztikus és inspiráló volt együtt dolgozni a legújabb Coca-Cola Creations kampányon: a kooperáció új utakat nyitott a Creations számára. Reméljük, hogy az ő és a mi rajongóink is imádni fogják az új üdítőitalt.”
Az új Creations íz egyedi csomagolásban érkezik. A dobozok különlegessége, hogy az azokon látható skicceket maga Rosalía készítette. A csomagolás élénk színei jól kifejezik az énekesnő személyiségét, a rajzok pedig a megújulásra való képességet hivatottak megragadni.
A Coca-Colával való együttműködés inspirálta Rosalía új, LLYLM című kislemezét, amely január 27-én jelent meg. A világszerte a Columbia Records által kiadott dal több szempontból is úttörőnek számít: az énekesnőnek ez az első olyan alkotása, amely több nyelven szólal meg, és abban teljes szövegrészek angolul íródtak, illetve ez az első olyan dal, amelyet kifejezetten a Coca-Cola Creations számára írtak. A dal egyben egy dinamikus, Rosalía főszereplésével készült video háttérzenéje is. Az alkotói folyamatban az AKQA és a WPP OpenX csapata is részt vett.
„A Coca-Colával közös kampány indulása izgalommal tölt el. Bízom benne, hogy a zene, az íz és az alkotás öröme mindenki számára olyan fantasztikus utazást jelent majd, amilyen számomra a LLYLM dal megalkotása és a Coca-Colával való együttműködés volt” – mondta el Rosalía, a Grammy-díjas énekesnő és producer.
Mindezeken túl a dobozon elhelyezett QR kóddal a rajongók egy izgalmas digitális világhoz is hozzáférést kapnak. A Coca-Cola Creations Hubban például megtudhatják, hogyan készült a Rosalía jegyezte dal, valamint az énekesnő főszereplésével készült, animációs elemeket is tartalmazó filmet is megnézhetik, amely alatt szintén az új kislemez anyaga hallható.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar győztes a Global Awards versenyen
Összesen 23 ország 76 nevezése érkezett be a Shop! Global…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >Coca-Cola Creations K-Wave
A K-pop vagy koreai popzene többek között elektronikus, hiphop, pop,…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >