A vezetőség és a bizottságok tisztújításával kezdte meg idei évét a Shop! amerikai szervezete. Az 5 új vezetőségi tag közül 3 a kereskedelmi vállalatok delegáltja, a Walgreens (drogérialánc, USA), a Target (hipermarket, USA) és a Reitmans (divatárulánc, Kanada) igazgatói, akik várhatóan új szemléletmódot és friss lendületet hoznak a szervezet mindennapjaiba.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
– Izgalommal és óriási lelkesedéssel kapcsolódom be a Shop! szakmai szervezet munkájába. A megtisztelő felkérésben leginkább az iparágat érintő kihívások megvitatása és megoldása motivál, úgy, hogy a retail szektor minden aspektusa magas szinten képviseltetve van a Shop! szervezetben, nem csak a dizájnoldal – nyilatkozta Ken McQuade, a Target lead design architectje.
//
Kapcsolódó cikkeink
USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >