A vezetőség és a bizottságok tisztújításával kezdte meg idei évét a Shop! amerikai szervezete. Az 5 új vezetőségi tag közül 3 a kereskedelmi vállalatok delegáltja, a Walgreens (drogérialánc, USA), a Target (hipermarket, USA) és a Reitmans (divatárulánc, Kanada) igazgatói, akik várhatóan új szemléletmódot és friss lendületet hoznak a szervezet mindennapjaiba.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
– Izgalommal és óriási lelkesedéssel kapcsolódom be a Shop! szakmai szervezet munkájába. A megtisztelő felkérésben leginkább az iparágat érintő kihívások megvitatása és megoldása motivál, úgy, hogy a retail szektor minden aspektusa magas szinten képviseltetve van a Shop! szervezetben, nem csak a dizájnoldal – nyilatkozta Ken McQuade, a Target lead design architectje.
//
Kapcsolódó cikkeink
A közösségi média vált az első számú vásárlási és keresési csatornává
2024-ben a fogyasztók közel fele már nem keresőmotorokat, hanem a…
Tovább olvasom >Közel 2 milliárd dollárért veszi meg a PepsiCo a Poppi márkát
Nem sokkal azután, hogy a Coca-Cola bevezette első prebiotikus üdítőmárkáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
KPMG a kiberbiztonságról: Kiszolgáltatottság helyett kiszolgálás
Sürgős intézkedésekre van szükség a kiberbiztonság terén a digitális környezet…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY nyitvatartása május elsején
Május elsején a PENNY üzletei zárva tartanak, a hét többi…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >