„Új lehetőség minden csészében”: Új NESCAFÉ® kommunikáció
A Nestlé legnagyobb kávémárkája, a NESCAFÉ® életében a fenntarthatóság mindig is fontos szerepet játszott. A NESCAFÉ® Európa-szerte új kampány keretein belül mutatja be fenntarthatósági törekvéseit a kávétermesztő farmerektől egészen a kávé csomagolásáig és fogyasztásáig, kiemelve néhányat a már elért eredmények közül, mint például a 100%-ban felelős forrásból származó kávé felhasználása az európai gyárakban. Magyarországon a márka legnépszerűbb terméke az üveges NESCAFÉ® Classic 200 g, melynek csomagolása ez alkalomból megújul, megjelenítve a 100% felelős forrásból származó kávéüzenetet. A kampánnyal egy időben a NESCAFÉ® magyarországi weboldala is teljes átalakuláson megy keresztül. További információk a márkával és a fenntarthatósággal kapcsolatban: www.nescafe.com/hu
®Registered trademark of Société des Produits Nestlé S.A.
Bevezetés hónapja: 2023. augusztus
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV, digitális és in-store kommunikáció, a kampányidőszakban NESCAFÉ® Classic összecsomagolások
Kapcsolatfelvétel: web: www.nescafe.hu
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Maggi Magic Asia pirított tészták friss hozzávalókkal
Gyakran elgondolkodsz azon, hogyan dobd fel a kedvenc tésztáidat? Próbáld…
Tovább olvasom >