„Új lehetőség minden csészében”: Új NESCAFÉ® kommunikáció
A Nestlé legnagyobb kávémárkája, a NESCAFÉ® életében a fenntarthatóság mindig is fontos szerepet játszott. A NESCAFÉ® Európa-szerte új kampány keretein belül mutatja be fenntarthatósági törekvéseit a kávétermesztő farmerektől egészen a kávé csomagolásáig és fogyasztásáig, kiemelve néhányat a már elért eredmények közül, mint például a 100%-ban felelős forrásból származó kávé felhasználása az európai gyárakban. Magyarországon a márka legnépszerűbb terméke az üveges NESCAFÉ® Classic 200 g, melynek csomagolása ez alkalomból megújul, megjelenítve a 100% felelős forrásból származó kávéüzenetet. A kampánnyal egy időben a NESCAFÉ® magyarországi weboldala is teljes átalakuláson megy keresztül. További információk a márkával és a fenntarthatósággal kapcsolatban: www.nescafe.com/hu
®Registered trademark of Société des Produits Nestlé S.A.
Bevezetés hónapja: 2023. augusztus
Bevezetési kedvezmények és támogatások: TV, digitális és in-store kommunikáció, a kampányidőszakban NESCAFÉ® Classic összecsomagolások
Kapcsolatfelvétel: web: www.nescafe.hu
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Új festmények a Mizo Art Coffee csomagolásain
A Mizo Coffee Selection idén nyáron ismét újraértelmezi a kávézás…
Tovább olvasom >Az LG közzétette 2024-2025-ös fenntarthatósági jelentését
Közzétette 2024–2025-ös fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Lorin folyékony szappan 750 ml doypack – almond milk, sensitive
Ez a modern csomagolási forma nemcsak praktikus, hanem fenntartható is.…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >