Itt az új, Lead with Love elnevezésű ernyőkampány a Procter & Gamble-től
A Procter & Gamble 2021 jótettre kötelezte el magát a 2021-es évre. Lead with Love elnevezésű nemzetközi kampánya során idén a vállalat és márkái további adományokkal, azaz egészségügyi, higiéniai termékekkel és tisztítószerekkel, személyi védőeszközök biztosításával és több tízmillió dolláros pénzügyi támogatással segíti a COVID-19 elleni küzdelmet világszerte.
A P&G nemrég bevezetett Lead with Love kampánya a komplex adományozási program mellett globális összefogásra is buzdít a közösségek, a nemek közti egyenlőség és bolygónk megóvása érdekében. A kampány a vállalat márkáira épít és egyesíti a P&G régóta ismert társadalmi törekvéseit a közösségi hatás, az egyenlőség és befogadás, valamint a környezeti fenntarthatóság terén.
Lead with Love: jótett helyébe… tegyél még több jót!
A P&G több mint 180 éve támogatja a közösségeket és a fogyasztókat, különösen a váratlan kihívások idején. A vállalat közel 30 éve jelen van Magyarországon is, és a világjárvány kitörése óta majdnem 200 raklap terméket adományozott, több mint 80 millió Forint értékben, a leginkább rászorulóknak. Az új év kezdetével a P&G és márkái folytatják szoros együttműködésüket a nemzetközi és hazai partnerszervezetekkel, köztük a Magyar Vöröskereszttel, az Unicef Magyarországgal, a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel, a Habitat for Humanity szervezettel, az SOS Gyermekfalvakkal, a Magyar Szülésznők Szövetségével, valamint a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal, hogy országszerte támogatást nyújthassanak a nehéz helyzetbe került családoknak és közösségeknek.
„2020 egyértelművé tette, hogy mi számít igazán, és milyen szerepet kell játszania a vállalatoknak a társadalomban. Úgy döntöttünk, hogy globális programot indítunk a különböző társadalmi témákat érintő beszélgetések kezdeményezésére, a jótékony cselekedetekre való ösztönzésre és jótettekkel, szeretettel való vezetésre. Így jött létre a Lead with Love.” – mondta Gabriel Makki, a P&G Közép-európai értékesítési alelnöke.
Emotions
A programot a vállalat egy erőteljes videóval indította Emotions, azaz „Érzelmek” címmel, amely a legalapvetőbb emberi érzelmeket jeleníti meg, többek közt a szeretetet. A P&G elhivatott, hogy ebben az évben többet és jobban tegyünk egymásért.
„Hiszünk abban, hogy felelősséggel tartozunk a társadalom iránt, ezért vállalatunk és márkáink erejét, népszerűségét és erőforrásainkat arra használjuk, hogy 2021-től még több jót tegyünk és olyan növekedésre ösztönözzünk, amelyek tartós, pozitív hatással lesznek a közösségekre világszerte.” – mondta David Taylor, a P&G igazgatótanácsának elnöke, és elnök-vezérigazgatója.
Hazai jótékonysági programjaik idén is folytatódnak
A Pampers Magyarország évek óta egyedülálló módon támogatja a magyarországi koraszülött ellátást azzal, hogy a legtöbb hazai koraszülött intenzív osztály számára térítésmentesen biztosítja az idő előtt született babák ellátásához szükséges speciális pelenkákat. A közelmúltban a márka több mint 6000 csomag pelenkát ajánlott fel az SOS Gyermekfalu számára, és 3,5 millió forint pénzügyi támogatást nyújtott a Koraszülöttekért Országos Egyesületnek (KORE).
Az Always tavaly harmadik alkalommal szervezte meg kampányát a menstruációs szegénység csökkentéséért, és támogatott több ezer lányt a Vöröskereszt együttműködésével, valamint világszerte több mint 40 millió menstruációs terméket adományozott a COVID-19 idején. A márka 2021-ben is folytatja a menstruációs szegénység elleni küzdelmet, valamint globális oktatóprogramját a fiatal lányok pubertáskori önbizalomnövelésének támogatására, amely programmal évente több mint 18 millió gyermeket, szülőt és oktatót ér el.
A Pantene elkötelezett ökológiai lábnyomának csökkentése mellett: a márka legújabb fejlesztése a kevesebb víz felhasználásával készült, illetve vízmentes termékek, amelyek hozzájárulnak a természeti erőforrások megőrzéséhez és védelméhez.
A P&G Beauty a közelmúltban bemutatta újratölthető alumínium palackjait, valamint a 60 százalékkal kevesebb műanyag felhasználásával készült utántöltő tasakokat négy hajápolási márkája, a Head & Shoulders, a Pantene, a Herbal Essences és az Aussie esetében.
A decemberben megjelent 2020-as éves Társadalmi felelősségvállalási jelentése szerint a vállalat tíz éve megfogalmazott 16 kiemelt vállalásából 14 már megvalósult. A vállalat valamennyi gyára világszerte zero waste termeléssel működik, azaz nem szállít hulladékot szemétlerakókba, emellett bejelentette, hogy felgyorsítja a klímát érintő céljait az It’s Our Home kötelezettségvállalásán keresztül, és karbonsemlegessé válik a 2030-ig tartó évtizedben.
Kapcsolódó cikkeink
Átadták a teljeskörűen felújított Gyöngyösi Családok Átmeneti Otthonát, és csúcstechnológiás gyártás kezdődik a P&G legújabb szupermodern gyáregységében
Elkészült a felújítás két gyöngyösi átmeneti otthonban, amely a Procter…
Tovább olvasom >Miért leszünk jobban a frissen mosott ruha illatától?
Az illatok iránti vágy nem új vagy modern jelenség. Az…
Tovább olvasom >Nem mindig az infláció miatt csökkennek a termékméretek
Az elmúlt években a vásárlók észrevehettek valamit néhány kedvenc terméküknél,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >