Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál a franciaországi Elzászban.
Az Essity fenntartható és felhasználóbarát termékek előállítására irányuló új módszerek fejlesztésére törekszik, és az új létesítmény a fogyasztói és a professzionális higiéniai piacokon történő innovációt szolgálja majd – közölte a vállalat.
Az Essity franciaországi Kunheimben működő kutatás-fejlesztési központja az elmúlt években 25 szabadalmat nyújtott be, többek között a Lotus Aqua Tube (lehúzható WC-papír guriga), a Lotus és az Okay Sans Tube (guriga nélküli WC-papír), a Tork SmartOne (egyszerre egy lapot adagol) és az alternatív rostokon alapuló higiéniai papírtermékekkel kapcsolatban.
A jelenlegi létesítmény közelében elhelyezkedő új kutatás-fejlesztési központban a vállalat több mint 80 szakértője és mérnöke dolgozik majd.
Az Essity hozzátette, hogy célja egy nagyobb, hatékonyabb központ létrehozása, amely a jövőbeni kihívások kezelésére is alkalmas.
Az Essity Franciaországon kívül Mexikóban, Svédországban, Németországban és az Egyesült Államokban működtet kutatás-fejlesztési központokat.
A többek között a Zewa gyártója 2023-ban 1,7 milliárd svéd koronát (140 millió eurót) fektetett kutatás-fejlesztésbe.
A vállalat áprilisban áremelésre vonatkozó terveket jelentett be a növekvő cellulózköltségek fedezésére, miután az első negyedévben a várakozásokat meghaladó eredményt ért el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Nőtt a Magyarországon működő francia élelmiszeriparhoz kötődő vállalatok száma is
Magyarországon 544 francia tulajdonú vállalat működik, csaknem 11 százalékkal több,…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Tisztségviselőket választottak az MMSZ-tagok
A Magyar Marketing Szövetség május 15-ei éves közgyűlésén új Elnökséget,…
Tovább olvasom >AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >