Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál a franciaországi Elzászban.
Az Essity fenntartható és felhasználóbarát termékek előállítására irányuló új módszerek fejlesztésére törekszik, és az új létesítmény a fogyasztói és a professzionális higiéniai piacokon történő innovációt szolgálja majd – közölte a vállalat.
Az Essity franciaországi Kunheimben működő kutatás-fejlesztési központja az elmúlt években 25 szabadalmat nyújtott be, többek között a Lotus Aqua Tube (lehúzható WC-papír guriga), a Lotus és az Okay Sans Tube (guriga nélküli WC-papír), a Tork SmartOne (egyszerre egy lapot adagol) és az alternatív rostokon alapuló higiéniai papírtermékekkel kapcsolatban.
A jelenlegi létesítmény közelében elhelyezkedő új kutatás-fejlesztési központban a vállalat több mint 80 szakértője és mérnöke dolgozik majd.
Az Essity hozzátette, hogy célja egy nagyobb, hatékonyabb központ létrehozása, amely a jövőbeni kihívások kezelésére is alkalmas.
Az Essity Franciaországon kívül Mexikóban, Svédországban, Németországban és az Egyesült Államokban működtet kutatás-fejlesztési központokat.
A többek között a Zewa gyártója 2023-ban 1,7 milliárd svéd koronát (140 millió eurót) fektetett kutatás-fejlesztésbe.
A vállalat áprilisban áremelésre vonatkozó terveket jelentett be a növekvő cellulózköltségek fedezésére, miután az első negyedévben a várakozásokat meghaladó eredményt ért el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Tiszta haszon!
A higiéniai piac néhány nagy szereplőjét piacról, termékújdonságokról, vásárlói preferenciákról,…
Tovább olvasom >146 millió eurót ruház be a Coca-Cola franciaországi üzemébe
A Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) 146 millió eurós beruházást jelentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
NESQUIK STRAWBERRY MILK-MIX: EPRES ÍZŰ ÍZESÍTŐ ITALPOR 350 G
Jólesne a nyári hőségben egy frissítő, gyümölcsös ízű ital? A…
Tovább olvasom >Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >