Új kutatás-fejlesztési központot hoz létre a svéd Essity
A svéd Essity új higiéniai papírtermékekre szakosodó kutatás-fejlesztési központba invesztál a franciaországi Elzászban.
Az Essity fenntartható és felhasználóbarát termékek előállítására irányuló új módszerek fejlesztésére törekszik, és az új létesítmény a fogyasztói és a professzionális higiéniai piacokon történő innovációt szolgálja majd – közölte a vállalat.
Az Essity franciaországi Kunheimben működő kutatás-fejlesztési központja az elmúlt években 25 szabadalmat nyújtott be, többek között a Lotus Aqua Tube (lehúzható WC-papír guriga), a Lotus és az Okay Sans Tube (guriga nélküli WC-papír), a Tork SmartOne (egyszerre egy lapot adagol) és az alternatív rostokon alapuló higiéniai papírtermékekkel kapcsolatban.
A jelenlegi létesítmény közelében elhelyezkedő új kutatás-fejlesztési központban a vállalat több mint 80 szakértője és mérnöke dolgozik majd.
Az Essity hozzátette, hogy célja egy nagyobb, hatékonyabb központ létrehozása, amely a jövőbeni kihívások kezelésére is alkalmas.
Az Essity Franciaországon kívül Mexikóban, Svédországban, Németországban és az Egyesült Államokban működtet kutatás-fejlesztési központokat.
A többek között a Zewa gyártója 2023-ban 1,7 milliárd svéd koronát (140 millió eurót) fektetett kutatás-fejlesztésbe.
A vállalat áprilisban áremelésre vonatkozó terveket jelentett be a növekvő cellulózköltségek fedezésére, miután az első negyedévben a várakozásokat meghaladó eredményt ért el.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Franciaországban és Olaszországban is elindul a Kaufland online piactere
A Kaufland online piactere 2025 késő nyarától Franciaországban és Olaszországban…
Tovább olvasom >Növényi élelmiszerek és húsos megnevezések
A francia Legfelsőbb Bíróság döntése értelmében a növényi alapú húshelyettesítők…
Tovább olvasom >150 milliárd euró európai AI-fejlesztésre
A februárban megrendezett párizsi AI Action Summit keretében került a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >