Új külsővel jelentkezik az Ultra
Megújult logóval jelentkezik a tradicionális Ultra márka, amely ismertségét az Ultra Mosogatópornak, az Ultra Dermnek és az Ultra Szavonak köszönheti.
Az új külsőnek köszönhetően a termék a fogyasztók számára vonzóbbá vált, a logó egységesebb megjelenést biztosít az almárkáknak.
Az új logóval és a megújult csomagolással 2011 elejétől találkozhatnak a vásárlók a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >