Új külsővel jelentkezik az Ultra
Megújult logóval jelentkezik a tradicionális Ultra márka, amely ismertségét az Ultra Mosogatópornak, az Ultra Dermnek és az Ultra Szavonak köszönheti.
Az új külsőnek köszönhetően a termék a fogyasztók számára vonzóbbá vált, a logó egységesebb megjelenést biztosít az almárkáknak.
Az új logóval és a megújult csomagolással 2011 elejétől találkozhatnak a vásárlók a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >