Új külsővel jelentkezik az Ultra
Megújult logóval jelentkezik a tradicionális Ultra márka, amely ismertségét az Ultra Mosogatópornak, az Ultra Dermnek és az Ultra Szavonak köszönheti.
Az új külsőnek köszönhetően a termék a fogyasztók számára vonzóbbá vált, a logó egységesebb megjelenést biztosít az almárkáknak.
Az új logóval és a megújult csomagolással 2011 elejétől találkozhatnak a vásárlók a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >