Új kreatív ügynökséggel dolgozik a RAUCH
Új kreatív ügynökséget választott a RAUCH Hungária Kft. A 2009-ben kiírt, kétfordulós meghívásos tendert – melyen hat ügynökség indult – a Grey Reklámügynökség nyerte meg.
A megbízás szerint a Grey Budapest készíti és kezeli a RAUCH Hungária Kft. teljes körű ATL és BTL aktivitásait 2010. februárjától.
Jencs Bálint, a RAUCH marketing igazgatója szerint, a cég 2010-es új kommunikációs stratégiájának megvalósításához a legmegfelelőbb partner a Grey reklámügynökség, köszönhetően széleskörű üzletági tapasztalatának, mely a legjobban illeszkedik a RAUCH jövőbeni terveihez.
Alastair Whittle, Grey CEO elmondta: „Megtisztelő számunkra, hogy a világ egyik vezető gyümölcslégyártó vállalata minket választott. Örülünk, hogy a munkánkkal segíthetjük a cég különböző márkáinak népszerűsítését a magyar piacon.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megkapta a használatbavételi engedélyt az Etele Plaza – beköltöznek a bérlők
Megszerezte a használatbavételi engedélyt az Etele Plaza, így a bérlők…
Tovább olvasom >A Kifli.hu-t működtető cseh társaság 190 millió euróból terjeszkedik
A Rohlik Group 190 millió eurót gyűjtött össze befektetőktől, amelyet…
Tovább olvasom >Először kínál újrahasznosított műanyagból készült háztartási terméket a Lidl
REset Plastic műanyagstratégiájának részeként a Lidl folyamatosan azon dolgozik, hogy…
Tovább olvasom >