Új kreatív ügynökséggel dolgozik a RAUCH
Új kreatív ügynökséget választott a RAUCH Hungária Kft. A 2009-ben kiírt, kétfordulós meghívásos tendert – melyen hat ügynökség indult – a Grey Reklámügynökség nyerte meg.
A megbízás szerint a Grey Budapest készíti és kezeli a RAUCH Hungária Kft. teljes körű ATL és BTL aktivitásait 2010. februárjától.
Jencs Bálint, a RAUCH marketing igazgatója szerint, a cég 2010-es új kommunikációs stratégiájának megvalósításához a legmegfelelőbb partner a Grey reklámügynökség, köszönhetően széleskörű üzletági tapasztalatának, mely a legjobban illeszkedik a RAUCH jövőbeni terveihez.
Alastair Whittle, Grey CEO elmondta: „Megtisztelő számunkra, hogy a világ egyik vezető gyümölcslégyártó vállalata minket választott. Örülünk, hogy a munkánkkal segíthetjük a cég különböző márkáinak népszerűsítését a magyar piacon.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >