Új kreatív ügynökséggel dolgozik a RAUCH
Új kreatív ügynökséget választott a RAUCH Hungária Kft. A 2009-ben kiírt, kétfordulós meghívásos tendert – melyen hat ügynökség indult – a Grey Reklámügynökség nyerte meg.
A megbízás szerint a Grey Budapest készíti és kezeli a RAUCH Hungária Kft. teljes körű ATL és BTL aktivitásait 2010. februárjától.
Jencs Bálint, a RAUCH marketing igazgatója szerint, a cég 2010-es új kommunikációs stratégiájának megvalósításához a legmegfelelőbb partner a Grey reklámügynökség, köszönhetően széleskörű üzletági tapasztalatának, mely a legjobban illeszkedik a RAUCH jövőbeni terveihez.
Alastair Whittle, Grey CEO elmondta: „Megtisztelő számunkra, hogy a világ egyik vezető gyümölcslégyártó vállalata minket választott. Örülünk, hogy a munkánkkal segíthetjük a cég különböző márkáinak népszerűsítését a magyar piacon.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
13 nemzet és régió konyhájának ízei az Auchannál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást írt alá az agrártárca és a Metro Kereskedelmi Kft.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kávé, kreativitás, közösség – Caffè Vergnano Barista Bajnokság 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >