Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a Csányi Pincészet, izgalmas új fejezetet nyit a hazai borágazatban. Júliusban új névvel, megújult címkékkel és átalakult portfólióval debütálnak. Az inkluzivitás, az új utak keresése és a minőség jegyében végrehajtott fejlesztések célja, hogy a fogyasztók teljesen új borélményt tapasztalhassanak meg.
Történelmi alapok és hagyományok
A Villányi borvidéken a szőlőtermesztés hagyománya a rómaiakig nyúlik vissza, akik már a III. században termesztettek itt szőlőt. A magyarok mellett szerbek és németek is hozzájárultak a szőlészet és borászat fejlődéséhez az évszázadok során. Teleki Zsigmond, a pincészet alapítója, egyszerre volt a hagyományok őrzője és az európai szőlészet megújítója. Munkájának köszönhetően, a filoxéra járvány után, a megfelelő alanyok segítségével újraéledt a szőlőtermesztés Európában.
A megújuló TELEKI márka
Az 1881-ben alapított Teleki Zsigmond pincészet utódja, a Csányi Pincészet Zrt., jelenleg a borvidék leghosszabb, mintegy 1000 méter hosszú pincerendszerével rendelkezik. Itt érnek a Villány legjobb dűlőiből származó szőlők borai, mint például a Kopár, a Csillagvölgy és a Hársos területeiről. A pincészet borait a szőlők sokszínűsége és a több generációs szakértelemmel rendelkező csapat munkája teszi egyedivé.
A mostani átalakulás nem csak üzleti stratégia modernizálását foglalja magában, hanem egy új, naprakész márka kialakítását is. A megújult TELEKI márka borai találkozásokat idéznek elő, kizökkentenek a hétköznapok zsongásából és segítenek megélni tartalmas beszélgetéseket jó borok mellett.
A TELEKI szortiment
A TELEKI szortiment három fő kategóriára oszlik: classicus, prémium és super prémium borok, valamint pezsgők is megtalálhatók kínálatukban.
- TELEKI Válogatás: Üde fehérborok, gyümölcsös rosék és reduktív vörösek tartoznak ide, melyek fajtajellegeket hordoznak és a mindennapok különleges pillanatait hivatottak megélni.
- TELEKI Inspiráció: A prémium kategóriába tartozó borok, amelyek különleges asszociációkat ébresztenek. Ezek könnyített prémium vörösek, amelyek komplexitása a fajtára, talajra és hosszabb érlelésre utal.
- TELEKI Tradíció: Az exkluzív kategória, amely kézzel szüretelt, hordózott, kifinomult vörösborokat tartalmaz, amelyek a legkülönlegesebb pillanatokhoz illenek.
Új márkaembléma és címkék
Az új márkaembléma egy ujjlenyomatot, egy nyitott könyv oldallapjait és egy dűlőablakot formáz, melyet egy stilizált „T” betűből kialakított pajzsszerű motívum keretez. Az új logó a folytonosságra, a gondolatok áramlására és a régi-új történetek szövetére reflektál.
A borok új címkéi aszimmetrikus elrendezésűek, amelyek teljes élményt nyújtanak, ha a palackokat kézben forgatjuk. A prémium szegmens címkéi különlegesebbek, ahol a stancolt front- és hátcímke találkozása a logóból visszaköszönő „T” betűt adja ki.
Jövőbeni tervek és elkötelezettség
Az újjászülető TELEKI az elkövetkező hónapokban további izgalmas történetekkel várja a borral ismerkedőket, a borértőket és az ágazat szakértőit egyaránt. Az új TELEKI borok nemcsak minőségi időtöltést és tartalmas beszélgetéseket kínálnak, hanem egy új borélményt is, amely erősíti a közösségi élmény fontosságát.
Kapcsolódó cikkeink
Nagyot változtak a borfogyasztási szokások: ma már a könnyedebb, gyümölcsös vörösborokat vásároljuk szívesen
Az ünnepi asztalról nem hiányozhat egy palack kiváló vörösbor, amely…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >