Új korszakba lép a Csányi Pincészet

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 07. 09. 11:08

A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a Csányi Pincészet, izgalmas új fejezetet nyit a hazai borágazatban. Júliusban új névvel, megújult címkékkel és átalakult portfólióval debütálnak. Az inkluzivitás, az új utak keresése és a minőség jegyében végrehajtott fejlesztések célja, hogy a fogyasztók teljesen új borélményt tapasztalhassanak meg.

Történelmi alapok és hagyományok

A Villányi borvidéken a szőlőtermesztés hagyománya a rómaiakig nyúlik vissza, akik már a III. században termesztettek itt szőlőt. A magyarok mellett szerbek és németek is hozzájárultak a szőlészet és borászat fejlődéséhez az évszázadok során. Teleki Zsigmond, a pincészet alapítója, egyszerre volt a hagyományok őrzője és az európai szőlészet megújítója. Munkájának köszönhetően, a filoxéra járvány után, a megfelelő alanyok segítségével újraéledt a szőlőtermesztés Európában.

A megújuló TELEKI márka

Az 1881-ben alapított Teleki Zsigmond pincészet utódja, a Csányi Pincészet Zrt., jelenleg a borvidék leghosszabb, mintegy 1000 méter hosszú pincerendszerével rendelkezik. Itt érnek a Villány legjobb dűlőiből származó szőlők borai, mint például a Kopár, a Csillagvölgy és a Hársos területeiről. A pincészet borait a szőlők sokszínűsége és a több generációs szakértelemmel rendelkező csapat munkája teszi egyedivé.

A mostani átalakulás nem csak üzleti stratégia modernizálását foglalja magában, hanem egy új, naprakész márka kialakítását is. A megújult TELEKI márka borai találkozásokat idéznek elő, kizökkentenek a hétköznapok zsongásából és segítenek megélni tartalmas beszélgetéseket jó borok mellett.

A TELEKI szortiment

A TELEKI szortiment három fő kategóriára oszlik: classicus, prémium és super prémium borok, valamint pezsgők is megtalálhatók kínálatukban.

  • TELEKI Válogatás: Üde fehérborok, gyümölcsös rosék és reduktív vörösek tartoznak ide, melyek fajtajellegeket hordoznak és a mindennapok különleges pillanatait hivatottak megélni.
  • TELEKI Inspiráció: A prémium kategóriába tartozó borok, amelyek különleges asszociációkat ébresztenek. Ezek könnyített prémium vörösek, amelyek komplexitása a fajtára, talajra és hosszabb érlelésre utal.
  • TELEKI Tradíció: Az exkluzív kategória, amely kézzel szüretelt, hordózott, kifinomult vörösborokat tartalmaz, amelyek a legkülönlegesebb pillanatokhoz illenek.

Új márkaembléma és címkék

Az új márkaembléma egy ujjlenyomatot, egy nyitott könyv oldallapjait és egy dűlőablakot formáz, melyet egy stilizált „T” betűből kialakított pajzsszerű motívum keretez. Az új logó a folytonosságra, a gondolatok áramlására és a régi-új történetek szövetére reflektál.

A borok új címkéi aszimmetrikus elrendezésűek, amelyek teljes élményt nyújtanak, ha a palackokat kézben forgatjuk. A prémium szegmens címkéi különlegesebbek, ahol a stancolt front- és hátcímke találkozása a logóból visszaköszönő „T” betűt adja ki.

Jövőbeni tervek és elkötelezettség

Az újjászülető TELEKI az elkövetkező hónapokban további izgalmas történetekkel várja a borral ismerkedőket, a borértőket és az ágazat szakértőit egyaránt. Az új TELEKI borok nemcsak minőségi időtöltést és tartalmas beszélgetéseket kínálnak, hanem egy új borélményt is, amely erősíti a közösségi élmény fontosságát.

Kapcsolódó cikkeink