Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a Csányi Pincészet, izgalmas új fejezetet nyit a hazai borágazatban. Júliusban új névvel, megújult címkékkel és átalakult portfólióval debütálnak. Az inkluzivitás, az új utak keresése és a minőség jegyében végrehajtott fejlesztések célja, hogy a fogyasztók teljesen új borélményt tapasztalhassanak meg.
Történelmi alapok és hagyományok
A Villányi borvidéken a szőlőtermesztés hagyománya a rómaiakig nyúlik vissza, akik már a III. században termesztettek itt szőlőt. A magyarok mellett szerbek és németek is hozzájárultak a szőlészet és borászat fejlődéséhez az évszázadok során. Teleki Zsigmond, a pincészet alapítója, egyszerre volt a hagyományok őrzője és az európai szőlészet megújítója. Munkájának köszönhetően, a filoxéra járvány után, a megfelelő alanyok segítségével újraéledt a szőlőtermesztés Európában.
A megújuló TELEKI márka
Az 1881-ben alapított Teleki Zsigmond pincészet utódja, a Csányi Pincészet Zrt., jelenleg a borvidék leghosszabb, mintegy 1000 méter hosszú pincerendszerével rendelkezik. Itt érnek a Villány legjobb dűlőiből származó szőlők borai, mint például a Kopár, a Csillagvölgy és a Hársos területeiről. A pincészet borait a szőlők sokszínűsége és a több generációs szakértelemmel rendelkező csapat munkája teszi egyedivé.
A mostani átalakulás nem csak üzleti stratégia modernizálását foglalja magában, hanem egy új, naprakész márka kialakítását is. A megújult TELEKI márka borai találkozásokat idéznek elő, kizökkentenek a hétköznapok zsongásából és segítenek megélni tartalmas beszélgetéseket jó borok mellett.
A TELEKI szortiment
A TELEKI szortiment három fő kategóriára oszlik: classicus, prémium és super prémium borok, valamint pezsgők is megtalálhatók kínálatukban.
- TELEKI Válogatás: Üde fehérborok, gyümölcsös rosék és reduktív vörösek tartoznak ide, melyek fajtajellegeket hordoznak és a mindennapok különleges pillanatait hivatottak megélni.
- TELEKI Inspiráció: A prémium kategóriába tartozó borok, amelyek különleges asszociációkat ébresztenek. Ezek könnyített prémium vörösek, amelyek komplexitása a fajtára, talajra és hosszabb érlelésre utal.
- TELEKI Tradíció: Az exkluzív kategória, amely kézzel szüretelt, hordózott, kifinomult vörösborokat tartalmaz, amelyek a legkülönlegesebb pillanatokhoz illenek.
Új márkaembléma és címkék
Az új márkaembléma egy ujjlenyomatot, egy nyitott könyv oldallapjait és egy dűlőablakot formáz, melyet egy stilizált „T” betűből kialakított pajzsszerű motívum keretez. Az új logó a folytonosságra, a gondolatok áramlására és a régi-új történetek szövetére reflektál.
A borok új címkéi aszimmetrikus elrendezésűek, amelyek teljes élményt nyújtanak, ha a palackokat kézben forgatjuk. A prémium szegmens címkéi különlegesebbek, ahol a stancolt front- és hátcímke találkozása a logóból visszaköszönő „T” betűt adja ki.
Jövőbeni tervek és elkötelezettség
Az újjászülető TELEKI az elkövetkező hónapokban további izgalmas történetekkel várja a borral ismerkedőket, a borértőket és az ágazat szakértőit egyaránt. Az új TELEKI borok nemcsak minőségi időtöltést és tartalmas beszélgetéseket kínálnak, hanem egy új borélményt is, amely erősíti a közösségi élmény fontosságát.
Kapcsolódó cikkeink
Ez lehet az oka a vörösbor-fogyasztás drámai visszaesésének
Az elmúlt években világszerte érzékelhető a vörösbor-fogyasztás visszaesése – és…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság az uniós borágazat versenyképességének erősítésére tett javaslatot
Az Európai Bizottság intézkedéseket javasol az európai borágazat versenyképességének, ellenálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >