Így nyernek a vállalatok: új könyv a Nielsen elnök-vezérigazgatójától
A „How Companies Win” (=Így nyernek a vállalatok) címmel néhány hete New Yorkban megjelent könyvre szinte az egész amerikai gazdasági sajtó felhívta olvasói figyelmét. Szerzői a Nielsen piackutató vállalat elnök-vezérigazgatója, David Calhoun és a Nielsenhez tartozó tekintélyes amerikai tanácsadó cég, a Cambridge Group alapítója, Rick Kash.
A kötet olyan forradalmi, kereslet által vezérelt üzleti modellt mutat be, amely már sikeresnek bizonyult a világ legtekintélyesebb vállalatainál, mint például a Best Buy, Anheuser-Busch, Hershey’s és Allstate.
– Azért írtuk meg ezt a könyvet, mert napjaink változásai úgyszólván mindent átalakítanak. Jó néhány nyertes vállalatnál azonban nem csak felismerték a változásokat, hanem lehetőségként használták őket arra, hogy újrafogalmazzák, milyen módon tudnak versenyelőnyt szerezni. Néhány ilyen vállalat vezérigazgatója és marketing igazgatója beszámol a kötetben saját gyakorlati lépéseiről.
(Nielsen)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >