Így nyernek a vállalatok: új könyv a Nielsen elnök-vezérigazgatójától
A „How Companies Win” (=Így nyernek a vállalatok) címmel néhány hete New Yorkban megjelent könyvre szinte az egész amerikai gazdasági sajtó felhívta olvasói figyelmét. Szerzői a Nielsen piackutató vállalat elnök-vezérigazgatója, David Calhoun és a Nielsenhez tartozó tekintélyes amerikai tanácsadó cég, a Cambridge Group alapítója, Rick Kash.
A kötet olyan forradalmi, kereslet által vezérelt üzleti modellt mutat be, amely már sikeresnek bizonyult a világ legtekintélyesebb vállalatainál, mint például a Best Buy, Anheuser-Busch, Hershey’s és Allstate.
– Azért írtuk meg ezt a könyvet, mert napjaink változásai úgyszólván mindent átalakítanak. Jó néhány nyertes vállalatnál azonban nem csak felismerték a változásokat, hanem lehetőségként használták őket arra, hogy újrafogalmazzák, milyen módon tudnak versenyelőnyt szerezni. Néhány ilyen vállalat vezérigazgatója és marketing igazgatója beszámol a kötetben saját gyakorlati lépéseiről.
(Nielsen)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >