Így nyernek a vállalatok: új könyv a Nielsen elnök-vezérigazgatójától
A „How Companies Win” (=Így nyernek a vállalatok) címmel néhány hete New Yorkban megjelent könyvre szinte az egész amerikai gazdasági sajtó felhívta olvasói figyelmét. Szerzői a Nielsen piackutató vállalat elnök-vezérigazgatója, David Calhoun és a Nielsenhez tartozó tekintélyes amerikai tanácsadó cég, a Cambridge Group alapítója, Rick Kash.
A kötet olyan forradalmi, kereslet által vezérelt üzleti modellt mutat be, amely már sikeresnek bizonyult a világ legtekintélyesebb vállalatainál, mint például a Best Buy, Anheuser-Busch, Hershey’s és Allstate.
– Azért írtuk meg ezt a könyvet, mert napjaink változásai úgyszólván mindent átalakítanak. Jó néhány nyertes vállalatnál azonban nem csak felismerték a változásokat, hanem lehetőségként használták őket arra, hogy újrafogalmazzák, milyen módon tudnak versenyelőnyt szerezni. Néhány ilyen vállalat vezérigazgatója és marketing igazgatója beszámol a kötetben saját gyakorlati lépéseiről.
(Nielsen)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >