Új koncepcióval az illatszerosztályon
Molnár Klára, a L’Oréal trade marketing menedzsere a jó trade marketing terv készítéséhez szükséges hasznos információkat gyűjtötte össze.A szakember a trade marketing vállalaton belüli helyzetével kapcsolatban a kiegyenlítő szerepet emelte ki. A jó trade marketinges ismérve szerinte a kategória, a vásárló és a csatorna pontos ismerete.
A szakember ismertette azokat a lépéseket, amelyeket a L’Oréal tett a kellemes vásárlói környezet kialakításáért az egyes kereskedelmi csatornákban. A Pleasure & Need koncepció szerint berendezett üzletrészekben az illatszerosztály bejáratához közel az impulzív vásárlás termékeit helyezték el, hátrább a bevásárlólistán is szereplő, hétköznapi tisztálkodási árucikkeket. Az átrendezést követően 22 százalékos forgalombővülést regisztráltak. A fogyasztók oktatásában a márkák ismertségét leginkább a POS-tv növelte, a hasznosságot tekintve a teszter bizonyult a legjobb eladáshelyi eszköznek, de fontosnak és esztétikusnak találták a vásárlók az arcápolási tanácsadót és az újdonságokat bemutató jelzéseket is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >