Új koncepcióval az illatszerosztályon
Molnár Klára, a L’Oréal trade marketing menedzsere a jó trade marketing terv készítéséhez szükséges hasznos információkat gyűjtötte össze.A szakember a trade marketing vállalaton belüli helyzetével kapcsolatban a kiegyenlítő szerepet emelte ki. A jó trade marketinges ismérve szerinte a kategória, a vásárló és a csatorna pontos ismerete.
A szakember ismertette azokat a lépéseket, amelyeket a L’Oréal tett a kellemes vásárlói környezet kialakításáért az egyes kereskedelmi csatornákban. A Pleasure & Need koncepció szerint berendezett üzletrészekben az illatszerosztály bejáratához közel az impulzív vásárlás termékeit helyezték el, hátrább a bevásárlólistán is szereplő, hétköznapi tisztálkodási árucikkeket. Az átrendezést követően 22 százalékos forgalombővülést regisztráltak. A fogyasztók oktatásában a márkák ismertségét leginkább a POS-tv növelte, a hasznosságot tekintve a teszter bizonyult a legjobb eladáshelyi eszköznek, de fontosnak és esztétikusnak találták a vásárlók az arcápolási tanácsadót és az újdonságokat bemutató jelzéseket is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Véget ért a PET Kupa 2025-ös versenyszezonja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nébih az OMÉK-on: tudás, szórakozás és kóstolás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >