Új koncepcióval az illatszerosztályon
Molnár Klára, a L’Oréal trade marketing menedzsere a jó trade marketing terv készítéséhez szükséges hasznos információkat gyűjtötte össze.A szakember a trade marketing vállalaton belüli helyzetével kapcsolatban a kiegyenlítő szerepet emelte ki. A jó trade marketinges ismérve szerinte a kategória, a vásárló és a csatorna pontos ismerete.
A szakember ismertette azokat a lépéseket, amelyeket a L’Oréal tett a kellemes vásárlói környezet kialakításáért az egyes kereskedelmi csatornákban. A Pleasure & Need koncepció szerint berendezett üzletrészekben az illatszerosztály bejáratához közel az impulzív vásárlás termékeit helyezték el, hátrább a bevásárlólistán is szereplő, hétköznapi tisztálkodási árucikkeket. Az átrendezést követően 22 százalékos forgalombővülést regisztráltak. A fogyasztók oktatásában a márkák ismertségét leginkább a POS-tv növelte, a hasznosságot tekintve a teszter bizonyult a legjobb eladáshelyi eszköznek, de fontosnak és esztétikusnak találták a vásárlók az arcápolási tanácsadót és az újdonságokat bemutató jelzéseket is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >