Új kommunikációs vezető az SAP-nál
Halpert Zsuzsa veszi át az SAP integrált kommunikációs vezetői feladatait, mostantól ő felel a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és a délkelet-európai régió további öt országában.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/11/halpert_zsuzsa_sap.jpg)
Halpert Zsuzsa
kommunikációs
vezető
SAP
A hazai üzleti informatikai szektor vezető vállalatának új kommunikációs szakértője az ACG Reklámügynökségtől érkezett az SAP-hoz, közel 20 éve dolgozik kommunikációs területen. Média oldalon kezdte karrierjét: szövegíróként és promóciós producerként dolgozott egy magyarországi televíziós csatornánál, majd ezt követően váltott a PR területére. Kommunikációs tanácsadóként több mint 12 évet töltött ügynökségi oldalon: az évek során IKT, pénzügyi, egészségügyi, energetikai, FMCG-nagyvállalatok külső és belső vállalati és termékkommunikációját, sajtókapcsolatait, valamint CSR és employer branding programjait menedzselte.
Új munkakörében Magyarország mellett Szlovénia, Horvátország, Szerbia, Bulgária és Románia sajtó- és közösségimédia-jelenlétét, valamint belső kommunikációs feladatait irányítja. //
Kapcsolódó cikkeink
SAP: Az adatvezérelt megoldások a divatiparban is hatékonyak
A divatipar szereplőinek, gyártóknak és kereskedőknek is számos kihívással kell…
Tovább olvasom >Idén is szakmai konferencia keretében adtuk át az Év promóciója díjakat
Április 18-án került megrendezésre a már hagyományosnak számító „Év promóciója…
Tovább olvasom >Minden cloud termékét AI képességekkel ruházza fel az SAP, és vezető AI-cégekkel épít együttműködést
Hagyományosan nagy figyelem kíséri az SAP éves konferenciáját, ahol legfrissebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >