Új kommunikációs vezető a The Coca-Cola Company hazai leányvállalatánál
Szeptember elsejétől Pellion Ágnes tölti be az atlantai világcég hazai leányvállalatának, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek közkapcsolati és kommunikációs vezetői pozícióját. Az EY-tól érkező szakember Andok Ágnest váltja, aki júliustól régiós feladatokat lát el az üdítőipari vállalatnál.
Pellion Ágnes a kommunikációs stratégiák és tervek kidolgozásáért és végrehajtásáért, valamint a döntéshozókkal való kapcsolattartásért felel majd a Coca-Cola-nál.
A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2002 és 2007 között már dolgozott a vállalatnál. Ebben az időszakban kommunikációs munkatársként jelentős szerepe volt olyan nagyszabású és sikeres projektek létrehozásában, mint a Testébresztő program vagy a Coca-Cola Beach House, későbbi nevén Coke Club, továbbá számos márkához kapcsolódó kampány megvalósításában vett részt.
Most az EY pénzügyi tanácsadó cég marketing- és kommunikációs vezetői székéből tért vissza a Coca-Cola-hoz. Az EY-nál többek között a vállalati reputációépítésért, valamint az egyes szolgáltatási ágak teljes körű PR- és márkakommunikációs tevékenységéért felelt. A CSR feladatokon kívül hozzá tartozott még az Év Üzletembere program megvalósítása, illetve tagja volt a nemzetközi szervezőcsapatnak is.
A Coca-Cola kommunikációs vezetőjeként folytatott munkáját közvetlenül a hazai leányvállalat ügyvezetője alá rendelve végzi majd. A Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. továbbra is összehangolt kommunikációs és közkapcsolati tevékenységet folytat a termékeket palackozó és értékesítő Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel.
Kapcsolódó cikkeink
Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az ALDI is felkészült a balatoni szezonra: 100 új munkahely és hosszabb nyitvatartás
Idén nyáron is kiemelt figyelemmel készül a Balaton körüli turisztikai…
Tovább olvasom >Szakértőtől kaphatnak tanácsot a vásárlók a Lidl-től állateledel témában
A Lidl Magyarország újabb lépést tesz a felelős kisállattartás további…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >