Új kommunikációs vezető a The Coca-Cola Company hazai leányvállalatánál
Szeptember elsejétől Pellion Ágnes tölti be az atlantai világcég hazai leányvállalatának, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek közkapcsolati és kommunikációs vezetői pozícióját. Az EY-tól érkező szakember Andok Ágnest váltja, aki júliustól régiós feladatokat lát el az üdítőipari vállalatnál.
Pellion Ágnes a kommunikációs stratégiák és tervek kidolgozásáért és végrehajtásáért, valamint a döntéshozókkal való kapcsolattartásért felel majd a Coca-Cola-nál.
A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2002 és 2007 között már dolgozott a vállalatnál. Ebben az időszakban kommunikációs munkatársként jelentős szerepe volt olyan nagyszabású és sikeres projektek létrehozásában, mint a Testébresztő program vagy a Coca-Cola Beach House, későbbi nevén Coke Club, továbbá számos márkához kapcsolódó kampány megvalósításában vett részt.
Most az EY pénzügyi tanácsadó cég marketing- és kommunikációs vezetői székéből tért vissza a Coca-Cola-hoz. Az EY-nál többek között a vállalati reputációépítésért, valamint az egyes szolgáltatási ágak teljes körű PR- és márkakommunikációs tevékenységéért felelt. A CSR feladatokon kívül hozzá tartozott még az Év Üzletembere program megvalósítása, illetve tagja volt a nemzetközi szervezőcsapatnak is.
A Coca-Cola kommunikációs vezetőjeként folytatott munkáját közvetlenül a hazai leányvállalat ügyvezetője alá rendelve végzi majd. A Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. továbbra is összehangolt kommunikációs és közkapcsolati tevékenységet folytat a termékeket palackozó és értékesítő Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel.
Kapcsolódó cikkeink
Akarsz egy ölelést?
Varázslatos, amikor találkozik a világ! – hangzott a Coca-Cola olimpiai szlogenje,…
Tovább olvasom >Limitált kiadású Fanta a Beetlejuice tiszteletére
Szeptember 5-én érkezik a mozikba Tim Burton új filmje, a…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >