Új kommunikációs vezető a The Coca-Cola Company hazai leányvállalatánál
Szeptember elsejétől Pellion Ágnes tölti be az atlantai világcég hazai leányvállalatának, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-nek közkapcsolati és kommunikációs vezetői pozícióját. Az EY-tól érkező szakember Andok Ágnest váltja, aki júliustól régiós feladatokat lát el az üdítőipari vállalatnál.
Pellion Ágnes a kommunikációs stratégiák és tervek kidolgozásáért és végrehajtásáért, valamint a döntéshozókkal való kapcsolattartásért felel majd a Coca-Cola-nál.
A Kaposvári Egyetem főiskolai karának kommunikáció és francia szakán végzett szakember 2002 és 2007 között már dolgozott a vállalatnál. Ebben az időszakban kommunikációs munkatársként jelentős szerepe volt olyan nagyszabású és sikeres projektek létrehozásában, mint a Testébresztő program vagy a Coca-Cola Beach House, későbbi nevén Coke Club, továbbá számos márkához kapcsolódó kampány megvalósításában vett részt.
Most az EY pénzügyi tanácsadó cég marketing- és kommunikációs vezetői székéből tért vissza a Coca-Cola-hoz. Az EY-nál többek között a vállalati reputációépítésért, valamint az egyes szolgáltatási ágak teljes körű PR- és márkakommunikációs tevékenységéért felelt. A CSR feladatokon kívül hozzá tartozott még az Év Üzletembere program megvalósítása, illetve tagja volt a nemzetközi szervezőcsapatnak is.
A Coca-Cola kommunikációs vezetőjeként folytatott munkáját közvetlenül a hazai leányvállalat ügyvezetője alá rendelve végzi majd. A Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. továbbra is összehangolt kommunikációs és közkapcsolati tevékenységet folytat a termékeket palackozó és értékesítő Coca-Cola HBC Magyarország Kft.-vel.
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >