Új kommunikációs vezető a Coca-Cola Magyarországnál
Szűcs Judit lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője. A szakember a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként.
Szűcs Judit 2018. augusztus elsején csatlakozott a Coca-Cola Magyarország csapatához. Előtte 2014 óta töltötte be a kommunikációs vezetői posztot a Microsoft Magyarországnál, ahol jelentős eredményeket ért el a vállalat PR-kommunikációjában és társadalmi felelősségvállalási programjaiban.
Ezt megelőzően közel tíz évet töltött a hazai és az európai uniós közigazgatásban.
Új pozíciójában a Coca-Cola hazai és nemzetközi szintű, társadalmi célú kommunikációs törekvéseit egyaránt képviseli, a márkaépítés mellett pedig a vállalat Hulladékmentes Világ (World Without Waste) nevű, ambiciózus újrahasznosítási célokat megfogalmazó globális stratégiájára is kiemelt figyelmet fordít majd.
„Izgatottan várom a közös munkát, óriási kihívás a világ egyik legértékesebb és legismertebb brandjén dolgozni. A kormányzati kapcsolatok ápolása, a társadalmi felelősségvállalás és fenntartható működés erősítése mellett azon fogok dolgozni, hogy a Coca-Cola Magyarország hírneve és megítélése tovább épüljön a hazai piacon!” – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >