Új kommunikációs vezető a Coca-Cola Magyarországnál
Szűcs Judit lett a Coca-Cola Magyarország Kft. új vállalati kapcsolatokért és kommunikációért felelős vezetője. A szakember a Microsofttól érkezett, ahol négy évig dolgozott kommunikációs vezetőként.
Szűcs Judit 2018. augusztus elsején csatlakozott a Coca-Cola Magyarország csapatához. Előtte 2014 óta töltötte be a kommunikációs vezetői posztot a Microsoft Magyarországnál, ahol jelentős eredményeket ért el a vállalat PR-kommunikációjában és társadalmi felelősségvállalási programjaiban.
Ezt megelőzően közel tíz évet töltött a hazai és az európai uniós közigazgatásban.
Új pozíciójában a Coca-Cola hazai és nemzetközi szintű, társadalmi célú kommunikációs törekvéseit egyaránt képviseli, a márkaépítés mellett pedig a vállalat Hulladékmentes Világ (World Without Waste) nevű, ambiciózus újrahasznosítási célokat megfogalmazó globális stratégiájára is kiemelt figyelmet fordít majd.
„Izgatottan várom a közös munkát, óriási kihívás a világ egyik legértékesebb és legismertebb brandjén dolgozni. A kormányzati kapcsolatok ápolása, a társadalmi felelősségvállalás és fenntartható működés erősítése mellett azon fogok dolgozni, hogy a Coca-Cola Magyarország hírneve és megítélése tovább épüljön a hazai piacon!” – mondta Szűcs Judit, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Így váltják le a csevegőprogramok a telefonálást
A hagyományos telekommunikációs eszközök használatának csökkenését és a csevegőprogramok térhódítását…
Tovább olvasom >A Marvel Universe karaktereit felvonultató limitált kiadású csomagolást dob piacra a Coca-Cola
Limitált kiadású italdobozt dob piacra a Coca-Cola, melyet új, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >