Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher márka. A ma induló, 360 fokos kampány a „bennünk élő pozitivitás” mellett azokat a hétköznapi karaktereket ünnepli, akik képesek meglátni az élet apró örömeit és ezzel a környezetüket is jobbá teszik.
Az Dreher alkoholos portfólió és a későbbiekben megjelenő Dreher 24 alkoholmentes sörök TVC-je is egy-egy olyan karakter köré épül, akik rendelkeznek a pozitivitás képességével, továbbá humorukkal könnyen kapcsolódnak másokhoz és bár nem rendelkeznek szupererővel, mégis jobb tőlük a világ. A kampány többi vizuális eleme is ezeket a pillanatokat emeli ki. Az új platformot az egységes headline fejezi ki a legjobban: „A bennünk élő pozitivitásra!”
Ez az attitűd és progresszív megközelítés jellemzi az új csomagolást is, ami erősebb és feltűnőbb színeket használ. A frissített arculatot úgy alakították a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelően minimalistává és modernné, hogy közben megtartották a legfontosabb Dreher elemeket: a háromfajta összetevőt jelképező háromszöget és a szimbolikus hidat. Emellett marad a közkedvelt és a platformmal jól rezonáló szlogen is: „Annyi a világ, amennyit beletöltesz”.
„Az egész közép-európai régióra jellemző, hogy borúsabban látjuk a világot az átlagnál, erre remek példa a hazai közbeszéd alakulása is. A szomszédos háború, az európai gazdasági stagnálás és a sorban érkező negatív hírek mostanra még azoknak a fiatal felnőtteknek is kikezdik a pozitivitását, akik eddig félig telinek látták a poharukat. Ezért is döntöttünk úgy, hogy az új platformunkkal az élet apró örömeire koncentrálunk, illetve azokra, akik képesek ezeket észrevenni, így a körülöttük élők hangulatát is jobbá varázsolni. A most debütáló reklámfilmjeink őket és a bennük élő pozitivitást ünneplik”
– mondta el Szymon Skoczylas, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója.
Az országos kampánnyal 2025. március 3. után a TV-szpotok mellett óriásplakátokon, online hirdetésekben és a közösségi médiában is találkozhatnak a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
Két korsóval a túlélésért – így zárták a 2024-es évet a hazai kisüzemi sörfőzdék
A hazai kisüzemi sörpiac szereplői 2024-ben többnyire növekvő árbevételről számolhattak…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >