Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher márka. A ma induló, 360 fokos kampány a „bennünk élő pozitivitás” mellett azokat a hétköznapi karaktereket ünnepli, akik képesek meglátni az élet apró örömeit és ezzel a környezetüket is jobbá teszik.
Az Dreher alkoholos portfólió és a későbbiekben megjelenő Dreher 24 alkoholmentes sörök TVC-je is egy-egy olyan karakter köré épül, akik rendelkeznek a pozitivitás képességével, továbbá humorukkal könnyen kapcsolódnak másokhoz és bár nem rendelkeznek szupererővel, mégis jobb tőlük a világ. A kampány többi vizuális eleme is ezeket a pillanatokat emeli ki. Az új platformot az egységes headline fejezi ki a legjobban: „A bennünk élő pozitivitásra!”
Ez az attitűd és progresszív megközelítés jellemzi az új csomagolást is, ami erősebb és feltűnőbb színeket használ. A frissített arculatot úgy alakították a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelően minimalistává és modernné, hogy közben megtartották a legfontosabb Dreher elemeket: a háromfajta összetevőt jelképező háromszöget és a szimbolikus hidat. Emellett marad a közkedvelt és a platformmal jól rezonáló szlogen is: „Annyi a világ, amennyit beletöltesz”.
„Az egész közép-európai régióra jellemző, hogy borúsabban látjuk a világot az átlagnál, erre remek példa a hazai közbeszéd alakulása is. A szomszédos háború, az európai gazdasági stagnálás és a sorban érkező negatív hírek mostanra még azoknak a fiatal felnőtteknek is kikezdik a pozitivitását, akik eddig félig telinek látták a poharukat. Ezért is döntöttünk úgy, hogy az új platformunkkal az élet apró örömeire koncentrálunk, illetve azokra, akik képesek ezeket észrevenni, így a körülöttük élők hangulatát is jobbá varázsolni. A most debütáló reklámfilmjeink őket és a bennük élő pozitivitást ünneplik”
– mondta el Szymon Skoczylas, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója.
Az országos kampánnyal 2025. március 3. után a TV-szpotok mellett óriásplakátokon, online hirdetésekben és a közösségi médiában is találkozhatnak a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
Sörszövetség: tavaly újra nőtt a magyarországi sörfogyasztás
A Covid-járvány időszakát idéző, 2023. évi 10 százalékos forgalomcsökkenés után…
Tovább olvasom >Rekordmennyiségű sört exportált tavaly Csehország
Rekordmennyiségű, 6,13 millió hektoliter sört exportáltak tavaly a csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >Felvették a cseh szellemi örökség listájára a csehországi sörkultúrát
Felvették a cseh szellemi kulturális örökség listájára a csehországi sörkultúrát…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 termék ára csökkent a PENNY-ben
A PENNY 2025 januárjától közel 100 termék árát csökkentette tartósan,…
Tovább olvasom >Nehéz jó háztartási gépet választani
Egy új háztartási gép vagy elektronikai eszköz valódi költsége nem…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek januárban
2025 januárjában az ipari termelői árak átlagosan 9,1 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >