Új kommunikációs platformmal indítja a sörszezont a Dreher
Új vizuális arculatot, csomagolást és kommunikációs platformot kapott a Dreher márka. A ma induló, 360 fokos kampány a „bennünk élő pozitivitás” mellett azokat a hétköznapi karaktereket ünnepli, akik képesek meglátni az élet apró örömeit és ezzel a környezetüket is jobbá teszik.
Az Dreher alkoholos portfólió és a későbbiekben megjelenő Dreher 24 alkoholmentes sörök TVC-je is egy-egy olyan karakter köré épül, akik rendelkeznek a pozitivitás képességével, továbbá humorukkal könnyen kapcsolódnak másokhoz és bár nem rendelkeznek szupererővel, mégis jobb tőlük a világ. A kampány többi vizuális eleme is ezeket a pillanatokat emeli ki. Az új platformot az egységes headline fejezi ki a legjobban: „A bennünk élő pozitivitásra!”
Ez az attitűd és progresszív megközelítés jellemzi az új csomagolást is, ami erősebb és feltűnőbb színeket használ. A frissített arculatot úgy alakították a legújabb nemzetközi trendeknek megfelelően minimalistává és modernné, hogy közben megtartották a legfontosabb Dreher elemeket: a háromfajta összetevőt jelképező háromszöget és a szimbolikus hidat. Emellett marad a közkedvelt és a platformmal jól rezonáló szlogen is: „Annyi a világ, amennyit beletöltesz”.
„Az egész közép-európai régióra jellemző, hogy borúsabban látjuk a világot az átlagnál, erre remek példa a hazai közbeszéd alakulása is. A szomszédos háború, az európai gazdasági stagnálás és a sorban érkező negatív hírek mostanra még azoknak a fiatal felnőtteknek is kikezdik a pozitivitását, akik eddig félig telinek látták a poharukat. Ezért is döntöttünk úgy, hogy az új platformunkkal az élet apró örömeire koncentrálunk, illetve azokra, akik képesek ezeket észrevenni, így a körülöttük élők hangulatát is jobbá varázsolni. A most debütáló reklámfilmjeink őket és a bennük élő pozitivitást ünneplik”
– mondta el Szymon Skoczylas, a Dreher Sörgyárak marketing igazgatója.
Az országos kampánnyal 2025. március 3. után a TV-szpotok mellett óriásplakátokon, online hirdetésekben és a közösségi médiában is találkozhatnak a fogyasztók.
Kapcsolódó cikkeink
Szigorítanák az alkoholszabályozást a csehek – egyre többen támogatják a korlátozásokat
A cseh lakosság jelentős része szigorúbb fellépést sürget az alkoholfogyasztás…
Tovább olvasom >Ahol a nagyok csapolnak
A Magyar Sörgyártók Szövetségének 2024-es jelentése szerint 2024-ben a hordós…
Tovább olvasom >Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >További cikkeink
EM: tovább folytatódik a visszaváltási rendszer fejlesztése
Az előző év elejétől bevezetett rendszernek köszönhetően 2025 nyarára jelentős…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Újabb probléma hozhat élelmiszer-drágulást
Súlyos következményekkel járhat a latin-amerikai agrárszektorra nézve, ha az Egyesült…
Tovább olvasom >