Új kiszerelésben és ízekben érkezik a FANAN hummusz
A hummuszpiac dinamikus növekedésére reagálva a Bezula Kft. bemutatta a FANAN Falat termékcsaládot. Az új, 100 grammos kiszerelés az eddigi 250 és 500 grammos változatok mellett praktikus megoldást kínál azok számára, akik egyszerre elfogyasztható, kiváló fehérjeforrásnak számító, növényi alapú finomságot keresnek. A natúr változat mellett most két új íz is debütál: a balkáni és közel-keleti ízvilágot ötvöző sült paprikás, valamint a friss és lágyan kesernyés aromájú citromos-köményes.

A natúr íz most sült paprikás és citromos köményes változattal egészül ki
A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható.
Dror Yefet, a Bezula Kft. tulajdonos-ügyvezetője szerint az új termék megfelel az egészségtudatos étrendet követő fogyasztók igényeinek, hiszen glutén- és laktózmentes, vegán és prémium minőségű alapanyagokból készül.
Az elemzői előrejelzések szerint Európában a hummuszpiac rövid távon évente átlagosan több mint 8%-kal bővül, és a forgalom 2030-ra a 2022-es volumen dupláját érheti el. A tendencia mögött a vegán és flexitáriánus (alkalmanként állati eredetű terméket is fogyasztó) étrendek gyorsuló térnyerése áll.
A Bezula Kft. a növekvő keresletre további új termékek bevezetésével kíván reagálni. //
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub februári exkluzív – Nemzetközi és hazai FMCG kiskereskedelmi kitekintő
A magyar kiskereskedelem az elmúlt időszakban jelentős kihívásokkal nézett szembe:…
Tovább olvasom >Még egyszer a felszolgálási díjról
Az MVI aktualizálta tájékoztató anyagát a jelenlegi szabályozásnak megfelelően a…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/5. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >