Új kisbolt-formátum Olaszországban
Új kisbolt-formátum kínál Olaszországban a fogyasztóknak lehetőséget az éjjel-nappali vásárlásra a hét valamennyi napján.
A kasszanélküli első Slipop üzlet szeptember végén nyílt meg a Rómához közeli Monterotondoban. Hasonló üzletek stratégiai szempontból fontos városi helyszíneken – így nagy társasházak, edzőtermek és kis terek közelében – lesznek majd elérhetők. Az egységek e modern formátumra átalakított korábbi újságosbódékban, vagy nagyobb társasházakban kapnak helyet.
A Slipop a hagyományos kereskedelmi csatornákban megszokott áron kínál magas minőségű termékekeket – élelmiszert, készételeket, háztartási árucikkeket, mosószereket.
Az úgynevezett „modern spájzok” azokat célozzák, akiknek nincs idejük bevásárolni, vagy csak épp kifogytak a kávéból vagy tejből. Kényelmes megoldást jelentenek azoknak is, akik rövid pihenőt tartanak és sorbanállás nélkül harapnának valamit, és a városban már nem olyan könnyen mozgó időseknek is.
A személyes vásárlás mellett a Slipop üzletekben sajtótermékek is beszerezhetők, valamint a Supermercat.casa applikáción keresztüli rendelések átvételi pontjaként is működnek.
A vásárlás biztonságáról videókamerás megfigyelő rendszer gondoskodik.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >