Új Kinley Bitter Lemon
Új ízvariánssal bővül a Kinley Magyarországon. A Tonic Water és a Ginger Ale mellett új ízként a Bitter Lemon csatlakozik a márkacsaládhoz.
„A Kinley Bitter Lemon bevezetésének célja a Kinley üdítőital-család és egyben a felnőtteknek kínált üdítőital-választék bővítése. Ezzel a bevezetéssel végre Magyarországon is elérhetővé válik a teljes Kinley alapportfólió” – mondta Méhler Krisztina, a Kinley márkamenedzsere. A termék márciustól érhető el Magyarországon, 0,25 literes üveges kiszerelésben a vendéglátóhelyeken, a későbbiekben pedig PET-palackos csomagolásban is a boltok polcain.
A Kinley reklámfilmje – melyben a Bitter Lemon is feltűnik – májustól lesz látható a legnépszerűbb hazai televíziós csatornákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >