Új Kinley Bitter Lemon
Új ízvariánssal bővül a Kinley Magyarországon. A Tonic Water és a Ginger Ale mellett új ízként a Bitter Lemon csatlakozik a márkacsaládhoz.
„A Kinley Bitter Lemon bevezetésének célja a Kinley üdítőital-család és egyben a felnőtteknek kínált üdítőital-választék bővítése. Ezzel a bevezetéssel végre Magyarországon is elérhetővé válik a teljes Kinley alapportfólió” – mondta Méhler Krisztina, a Kinley márkamenedzsere. A termék márciustól érhető el Magyarországon, 0,25 literes üveges kiszerelésben a vendéglátóhelyeken, a későbbiekben pedig PET-palackos csomagolásban is a boltok polcain.
A Kinley reklámfilmje – melyben a Bitter Lemon is feltűnik – májustól lesz látható a legnépszerűbb hazai televíziós csatornákon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Bemutatkozik a vásárlás jövője
Új üzletágat épít a Coca-Cola HBC Magyarország. A vezető hazai…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Virág Barnabás: továbbra is fegyelmezett inflációellenes politika indokolt
A globális befektetői hangulatot a decemberi kamatdöntés óta nagyfokú bizonytalanság…
Tovább olvasom >