Új kinevezés a Procter & Gamble-nél: Uluc Ayik a közép-európai régió új szenior alelnöke
A Procter & Gamble szenior alelnöki tisztségét 2023. szeptember 1-jétől Uluc Ayik tölti be a közép-európai régióban, ahol 10 ország – köztük Magyarország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Horvátország, Szlovénia, Ukrajna és a balti államok – üzletmenetéért és működéséért felel.

Uluc Ayik
„Megtiszteltetés számomra, hogy átvehetem a P&G közép-európai szervezetének vezetését. Alig várom, hogy együtt dolgozhassak a P&G tehetséges és elkötelezett munkatársaival, innovációinkkal a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk a régió 120 millió fogyasztójának, és partnereinkkel közösen értéket teremtsünk. Közép-Európa a maga kiterjedésével és óriási növekedési potenciálja miatt kulcsszerepet játszik a P&G európai és globális üzleti tevékenységében, ezért fontos célnak tartom, hogy továbbra is szolgáljuk a közösségek javát, valamint a gazdasági növekedés motorjaként működjünk”
– mondta az új vezető.
Uluc Ayik az isztambuli Boszporusz Egyetem üzleti menedzsment és adminisztráció szakán szerzett diplomát, majd 1996-ban csatlakozott a török P&G szervezetéhez. Karrierjét különböző marketing, értékesítési és általános vezetői pozíciókban, köztük helyi és regionális vezetői pozíciókban töltötte. Felelős volt a P&G több alapkategóriájának üzletmenetéért Törökországban és azon kívül is. Mielőtt Közép-Európáért vállalt volna felelősséget, a textilápolási kategória vezető alelnökeként dolgozott Indiában, a Közel-Keleten és Afrikában, ahol több mint 70 ország fogyasztóit szolgálta ki. Uluc nős és két fia van.
Kapcsolódó cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >