Új kereskedelmi és marketingigazgató a MOGYI-nál
Új vezető tölti be a MOGYI Kft. kereskedelmi és marketingigazgatói pozícióját 2023. márciustól Mester Péter személyében, aki a FrieslandCampina Zrt.-től érkezik a céghez.
– Nagy örömmel és lelkesedéssel vetettem bele magam az új kihívásokba. Az elmúlt 20 évben külföldi hátterű (olasz, svájci, holland) multinacionális vállalatoknál dolgoztam az értékesítés és marketing területén. Mindig is közel álltak szívemhez a magyar márkák, a Nestlé Hungária Kft.-nél töltött éveim alatt lehetőségem volt a BOCI és BALATON szelet márkák életpályáját egyengetni az édesség kategória üzletágvezetőjeként (2017–2020), majd a FrieslandCampina Zrt. zászlója alatt a PÖTTYÖS és MILLI márkákat támogattam kereskedelmi igazgatóként (2020–2023). A MOGYI esetében egy álom vált valóra, mert nemcsak a márka és gyártás hazai, de a tulajdonosi háttér is, hiszen a családi vállalkozás központja Baján található, és innen kerülnek 27 ország polcaira a kiváló minőségű magvak és sós snack termékek. Sikeres éveken van túl a Mogyi, amely mögött egy roppant motivált és szakmailag felkészült Csapat áll. A cég alapértékeivel gyorsan sikerült azonosulnom, és bízom benne, hogy az egymást támogató családias légkör megtartása mellett új szakmai nézőpontokat fogok majd behozni, amivel növelni fogjuk mind a hatékonyságunkat, mind pedig a piaci jelenlétünket itthon és a régióban egyaránt. //
Kapcsolódó cikkeink
Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >A németországi joghurtgyártásba invesztál a Müller
A Müller az év elején hozta nyilvánosságra, hogy fokozatosan bezárja…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >