Új kényelmi saját márkás termékek a Globustól
Kibővíti Fresh ’n’ Go saját márkás terméksorozatát a Globus. A német kiskereskedő új termékei akár helyben is azonnal fogyaszthatóak.
A csoport nagyjából 100 termékkel bővíti nyárra Fresh ’n’ Go sorozatát.
A kényelmi és hűtött ételek iránt jelentősen megnőtt az igény az elmúlt években, a Globus pedig igyekszik ezeknek megfelelni azzal, hogy azonnal fogyasztható termékeket kínál.
A falafeltől a wrapokig, a smoothie-ktől a szendvicseken át a sült csirkemellig az új saját márkás termékek széles választékát kínálják az on-the-go áruknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Egészség, természet, pénztárca
Az egészséges és fenntartható élelmiszerek iránti növekvő keresletnek megfelelően a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >