Új kényelmi saját márkás termékek a Globustól
Kibővíti Fresh ’n’ Go saját márkás terméksorozatát a Globus. A német kiskereskedő új termékei akár helyben is azonnal fogyaszthatóak.
A csoport nagyjából 100 termékkel bővíti nyárra Fresh ’n’ Go sorozatát.
A kényelmi és hűtött ételek iránt jelentősen megnőtt az igény az elmúlt években, a Globus pedig igyekszik ezeknek megfelelni azzal, hogy azonnal fogyasztható termékeket kínál.
A falafeltől a wrapokig, a smoothie-ktől a szendvicseken át a sült csirkemellig az új saját márkás termékek széles választékát kínálják az on-the-go áruknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Állatjólét terén az Aldi teljesít a legjobban Németországban
Az Albert Schweitzer Alapítvány közzétette az élelmiszer-kiskereskedők állatjólét szempontjából felállított…
Tovább olvasom >100 éves évfordulójára újult meg az egyik legismertebb hazai márka
“Szeretnék én olyan nélkülözhetetlen lenni a színpadon, mint amilyen nélkülözhetetlen…
Tovább olvasom >A Hellmann’s, a Globus, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is a labdarúgó Eb támogatói között
Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >