Új kényelmi saját márkás termékek a Globustól
Kibővíti Fresh ’n’ Go saját márkás terméksorozatát a Globus. A német kiskereskedő új termékei akár helyben is azonnal fogyaszthatóak.
A csoport nagyjából 100 termékkel bővíti nyárra Fresh ’n’ Go sorozatát.
A kényelmi és hűtött ételek iránt jelentősen megnőtt az igény az elmúlt években, a Globus pedig igyekszik ezeknek megfelelni azzal, hogy azonnal fogyasztható termékeket kínál.
A falafeltől a wrapokig, a smoothie-ktől a szendvicseken át a sült csirkemellig az új saját márkás termékek széles választékát kínálják az on-the-go áruknak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A városi kényelembe invesztál a Penny Németországban
Modernizálja a német Penny kis, városi diszkontüzleteit. Az erőteljesebben kényelemorientált…
Tovább olvasom >Akvizíciókkal igyekszik piaci pozícóját erősíteni a Kaufland Németországban
Öt Globus hipermarket felvásárlásával növeli vezető szerepét a Kaufland a…
Tovább olvasom >Egészség, természet, pénztárca
Az egészséges és fenntartható élelmiszerek iránti növekvő keresletnek megfelelően a…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >