Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a párizsi közlekedési vállalattal (RATP) arra vonatkozóan, hogy a kereskedő 45 metróállomáson új kényelmi boltkoncepciót vezet be. A Grand Paris Express hálózat állomásaira tervezett üzletek a napi ingázókra fókuszálnak, és a projekt akár 136 kereskedelmi egységre is bővülhet, összesen 12 500 négyzetméternyi területen.
Az egyelőre név nélküli koncepció 50-250 négyzetméter közötti üzleteket foglal magába, amelyeket „multifunkciós értékesítési pontokként” jellemeznek. A kínálatban az élelmiszereken és frissárun túl olyan praktikus termékek is szerepelnek, mint a töltők és fülhallgatók. A nagyobb egységek olyan szolgáltatásokat is biztosítanak majd, mint például a csomagmegőrzés, csomagátvételi pont.
A kényelmi üzletek a vállalat szerint a jövőben kiemelt szerepet játszanak a Carrefour növekedési stratégiájában. A vállalat 2024-ben 7,8 milliárd eurós árbevételt generált ebben a szegmensben, és tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját. Az év elején a kereskedő hasonló megállapodást kötött a Lagardère Travel Retaillel és az SNCF vasúttársasággal, amelynek keretében 2030-ig 150 új üzletet nyitnak a francia pályaudvarokon.
A hagyományos Carrefour üzletek mellett két másik boltkoncepció is tesztelésre kerül az állomásokon: a Potager City friss zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, míg az Api személyzet nélküli, önkiszolgáló formátum. A vállalat vezérigazgatója, Alexandre Bompard egyre nagyobb hangsúlyt fektet a városi és gyors kiszolgálást biztosító üzletekre, igazodva a fogyasztók a kényelem és sebesség iránti növekvő igényéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Új partnerrel erősít Franciaországban a Picnic
A holland online szupermarket, a Picnic új partnert választott Franciaországban:…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Áruveszteség-csökkentő megoldás
A francia Groupement Les Mousquetaires, mely olyan márkákat képvisel, mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az eurózóna gazdaságának növekedése héthavi csúcsra gyorsult márciusban
Hét hónapja a leggyorsabb ütemű volt az euróövezet gazdasági növekedése…
Tovább olvasom >Joy bácsi, a kínai vendéglátós, aki száz étteremmel formálta át Magyarország gasztrotérképét
Cao Cseng Jin, vagy ahogy Szegeden és országszerte sokan ismerik,…
Tovább olvasom >Több mint 500 termék ára csökkent a SPAR-nál
A SPAR és INTERSPAR áruházakban 2025. március 17-től több mint…
Tovább olvasom >