Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a párizsi közlekedési vállalattal (RATP) arra vonatkozóan, hogy a kereskedő 45 metróállomáson új kényelmi boltkoncepciót vezet be. A Grand Paris Express hálózat állomásaira tervezett üzletek a napi ingázókra fókuszálnak, és a projekt akár 136 kereskedelmi egységre is bővülhet, összesen 12 500 négyzetméternyi területen.
Az egyelőre név nélküli koncepció 50-250 négyzetméter közötti üzleteket foglal magába, amelyeket „multifunkciós értékesítési pontokként” jellemeznek. A kínálatban az élelmiszereken és frissárun túl olyan praktikus termékek is szerepelnek, mint a töltők és fülhallgatók. A nagyobb egységek olyan szolgáltatásokat is biztosítanak majd, mint például a csomagmegőrzés, csomagátvételi pont.
A kényelmi üzletek a vállalat szerint a jövőben kiemelt szerepet játszanak a Carrefour növekedési stratégiájában. A vállalat 2024-ben 7,8 milliárd eurós árbevételt generált ebben a szegmensben, és tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját. Az év elején a kereskedő hasonló megállapodást kötött a Lagardère Travel Retaillel és az SNCF vasúttársasággal, amelynek keretében 2030-ig 150 új üzletet nyitnak a francia pályaudvarokon.
A hagyományos Carrefour üzletek mellett két másik boltkoncepció is tesztelésre kerül az állomásokon: a Potager City friss zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, míg az Api személyzet nélküli, önkiszolgáló formátum. A vállalat vezérigazgatója, Alexandre Bompard egyre nagyobb hangsúlyt fektet a városi és gyors kiszolgálást biztosító üzletekre, igazodva a fogyasztók a kényelem és sebesség iránti növekvő igényéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Már három autonóm üzletet működtet a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium megnyitotta harmadik autonóm BuyBye üzletét a NATO…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >