Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a párizsi közlekedési vállalattal (RATP) arra vonatkozóan, hogy a kereskedő 45 metróállomáson új kényelmi boltkoncepciót vezet be. A Grand Paris Express hálózat állomásaira tervezett üzletek a napi ingázókra fókuszálnak, és a projekt akár 136 kereskedelmi egységre is bővülhet, összesen 12 500 négyzetméternyi területen.
Az egyelőre név nélküli koncepció 50-250 négyzetméter közötti üzleteket foglal magába, amelyeket „multifunkciós értékesítési pontokként” jellemeznek. A kínálatban az élelmiszereken és frissárun túl olyan praktikus termékek is szerepelnek, mint a töltők és fülhallgatók. A nagyobb egységek olyan szolgáltatásokat is biztosítanak majd, mint például a csomagmegőrzés, csomagátvételi pont.
A kényelmi üzletek a vállalat szerint a jövőben kiemelt szerepet játszanak a Carrefour növekedési stratégiájában. A vállalat 2024-ben 7,8 milliárd eurós árbevételt generált ebben a szegmensben, és tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját. Az év elején a kereskedő hasonló megállapodást kötött a Lagardère Travel Retaillel és az SNCF vasúttársasággal, amelynek keretében 2030-ig 150 új üzletet nyitnak a francia pályaudvarokon.
A hagyományos Carrefour üzletek mellett két másik boltkoncepció is tesztelésre kerül az állomásokon: a Potager City friss zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, míg az Api személyzet nélküli, önkiszolgáló formátum. A vállalat vezérigazgatója, Alexandre Bompard egyre nagyobb hangsúlyt fektet a városi és gyors kiszolgálást biztosító üzletekre, igazodva a fogyasztók a kényelem és sebesség iránti növekvő igényéhez.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Több mint egymillióan írtak alá egy petíciót egy növényvédő szer újbóli bevezetéséről szóló törvény ellen
Meghaladta hétfőn Franciaországban az 1,3 milliót egy növényvédő szer újbóli…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Szárnyalnak az árak a baromfipiacon: drágult a csirke, a pulyka és a tojás is
Az elmúlt hónapokban látványos áremelkedés zajlott le a hazai baromfi-…
Tovább olvasom >