Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a párizsi közlekedési vállalattal (RATP) arra vonatkozóan, hogy a kereskedő 45 metróállomáson új kényelmi boltkoncepciót vezet be. A Grand Paris Express hálózat állomásaira tervezett üzletek a napi ingázókra fókuszálnak, és a projekt akár 136 kereskedelmi egységre is bővülhet, összesen 12 500 négyzetméternyi területen.
Az egyelőre név nélküli koncepció 50-250 négyzetméter közötti üzleteket foglal magába, amelyeket „multifunkciós értékesítési pontokként” jellemeznek. A kínálatban az élelmiszereken és frissárun túl olyan praktikus termékek is szerepelnek, mint a töltők és fülhallgatók. A nagyobb egységek olyan szolgáltatásokat is biztosítanak majd, mint például a csomagmegőrzés, csomagátvételi pont.
A kényelmi üzletek a vállalat szerint a jövőben kiemelt szerepet játszanak a Carrefour növekedési stratégiájában. A vállalat 2024-ben 7,8 milliárd eurós árbevételt generált ebben a szegmensben, és tovább kívánja erősíteni piaci pozícióját. Az év elején a kereskedő hasonló megállapodást kötött a Lagardère Travel Retaillel és az SNCF vasúttársasággal, amelynek keretében 2030-ig 150 új üzletet nyitnak a francia pályaudvarokon.
A hagyományos Carrefour üzletek mellett két másik boltkoncepció is tesztelésre kerül az állomásokon: a Potager City friss zöldségekre és gyümölcsökre fókuszál, míg az Api személyzet nélküli, önkiszolgáló formátum. A vállalat vezérigazgatója, Alexandre Bompard egyre nagyobb hangsúlyt fektet a városi és gyors kiszolgálást biztosító üzletekre, igazodva a fogyasztók a kényelem és sebesség iránti növekvő igényéhez.
Kapcsolódó cikkeink
Sehol se lehet rágyújtani a franciáknál, ahol gyerekek vannak
Franciaország betiltja a dohányzást a gyerekek által látogatott közterületeken Július…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Franciaországban növekvő cseresznyetermést jósolnak 2025-re
Annak ellenére, hogy Franciaországban csökken a cseresznye termőterülete, az Agreste…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Megtartotta közgyűlését az Országos Kereskedelmi Szövetség
Az Országos Kereskedelmi Szövetség éves közgyűlésén megerősítette egyes régi, illetve…
Tovább olvasom >Továbbra is a határon: májusban is lassult a feldolgozóipari növekedés
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) 2025 májusában épphogy a bővülési…
Tovább olvasom >