Új kampányt vezet be a HELL ICE COFFEE
A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója megújulásához kapcsolódó ICEMEN kreatív platformot, ami azóta is 25 országban fut ATL és digitális csatornákon egyaránt. A kampány 2014. március 18-tól fut televízióban Magyarországon, valamint 16 további országban online felületeken.
2024-ben a HELL egy olyan kampánnyal szerette volna tovább folytatni, és egyben kiegészíteni ezt a platformot, ami koncentráltan hazánk piacvezető read-to-drink jegeskávéjának* adottságait helyezi fókuszba. (*A Nielsen IQ piackutató 2023. január-december időszak adatai alapján, a fogyasztásra kész jegeskávé kategóriában, a teljes hazai kereskedelemben – eladott darabszám alapján.)
A kampány célja, hogy bemutassa a HELL ICE COFFEE minőségi alapanyagait, valamint a fogyasztók körében mélyítse az üzenetét annak, hogy a termék valódi kávékivonatból készül.
A brand egy látványos beauty spotban kalauzolja végig a nézőket azon, hogy mit rejt a HELL ICE COFFEE doboz – így bemutatva a jegeskávé ínycsiklandó összetevőit. Ehhez a márka a valós összetevőkből külön kis világot épített a filmhez – amiben kávébab alagutakon, tejeskávé örvényeken és jégkocka kompozíciókon keresztül vezet az út a jegeskávé felé.
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >Megan Fox lett a HELL Ice Coffee arca
Van egy név, akit senkinek sem kell bemutatni. A Transformers…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >