Új kampányt vezet be a HELL ICE COFFEE
A HELL ICE COFFEE 2023. áprilisában indította el a termékportfóliója megújulásához kapcsolódó ICEMEN kreatív platformot, ami azóta is 25 országban fut ATL és digitális csatornákon egyaránt. A kampány 2014. március 18-tól fut televízióban Magyarországon, valamint 16 további országban online felületeken.
2024-ben a HELL egy olyan kampánnyal szerette volna tovább folytatni, és egyben kiegészíteni ezt a platformot, ami koncentráltan hazánk piacvezető read-to-drink jegeskávéjának* adottságait helyezi fókuszba. (*A Nielsen IQ piackutató 2023. január-december időszak adatai alapján, a fogyasztásra kész jegeskávé kategóriában, a teljes hazai kereskedelemben – eladott darabszám alapján.)
A kampány célja, hogy bemutassa a HELL ICE COFFEE minőségi alapanyagait, valamint a fogyasztók körében mélyítse az üzenetét annak, hogy a termék valódi kávékivonatból készül.
A brand egy látványos beauty spotban kalauzolja végig a nézőket azon, hogy mit rejt a HELL ICE COFFEE doboz – így bemutatva a jegeskávé ínycsiklandó összetevőit. Ehhez a márka a valós összetevőkből külön kis világot épített a filmhez – amiben kávébab alagutakon, tejeskávé örvényeken és jégkocka kompozíciókon keresztül vezet az út a jegeskávé felé.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint félmilliárd palackot váltottak vissza a Lidl áruházakban
Komoly eredményeket ért el a műanyag palackok, alumínium dobozok, illetve…
Tovább olvasom >A vásárók kedvenc FMCG-márkái – YouGov Brand Footprint 2025
Az elemzés alapja a CRP (Consumer Reach Points) mutató, amely…
Tovább olvasom >Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >