Új kampány a Gössertől: Merülj el a pillanatban!
A Gösser „Merülj el a pillanatban!” kampánya kreatív aktivitásokkal és egyedi PR megoldásokkal hívja fel a figyelmet az élet kompromisszummentes élvezetére.

Új kampány
A kampány fókuszában a pillanatok minőségi átélése áll, és arra buzdít, hogy szánjunk időt lassulásra, figyeljünk magunkra. A kezdeményezéshez tartozik egy együttműködés a POKET-tel, amely során 500 Rómeó és Júlia könyvre helyeznek Gösser matricát, hogy kiemeljék a pillanatok minőségi megélésének fontosságát.
A Gösser séták keretében a résztvevők Budapesten második kerületét barangolhatták be, és olyan kincseket fedezhettek fel, mint a budai gyógyfürdők és Gül Baba emlékhelye. Az öt alkalommal megrendezett sétasorozat lehetőséget teremtett a kikapcsolódásra és az új helyek felfedezésekre.
A Gösser támogatásával felújított padok a Török utcai könyvtár előtt azért jöttek létre, hogy az emberek megálljanak és elmerüljenek a pillanatban. A kampány egyik kisvideója is kiemeli a lassítás fontosságát, miközben egy hűsítő Gösser Natur Zitrone 0.0%-t kortyolgatunk.
Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs vezetője hangsúlyozta, hogy a kampány és a PR aktivitások középpontjában az élet valódi értékeinek hangsúlyozása és a lassulásra való ösztönzés áll. A Gösser nem csupán italt kínál, hanem egy életérzést, amely az értékes pillanatok megélésére ösztönzi a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >KSH: a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket átlagosan 4,6, a májusit 0,1 százalékkal haladták meg
2025. júniusban a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg…
Tovább olvasom >Tempósabbá vált az infláció
A drogéria termékeknél a vártnál mérsékeltebb árcsökkenés volt júniusban, emellett…
Tovább olvasom >