Új kampány a Gössertől: Merülj el a pillanatban!
A Gösser „Merülj el a pillanatban!” kampánya kreatív aktivitásokkal és egyedi PR megoldásokkal hívja fel a figyelmet az élet kompromisszummentes élvezetére.

Új kampány
A kampány fókuszában a pillanatok minőségi átélése áll, és arra buzdít, hogy szánjunk időt lassulásra, figyeljünk magunkra. A kezdeményezéshez tartozik egy együttműködés a POKET-tel, amely során 500 Rómeó és Júlia könyvre helyeznek Gösser matricát, hogy kiemeljék a pillanatok minőségi megélésének fontosságát.
A Gösser séták keretében a résztvevők Budapesten második kerületét barangolhatták be, és olyan kincseket fedezhettek fel, mint a budai gyógyfürdők és Gül Baba emlékhelye. Az öt alkalommal megrendezett sétasorozat lehetőséget teremtett a kikapcsolódásra és az új helyek felfedezésekre.
A Gösser támogatásával felújított padok a Török utcai könyvtár előtt azért jöttek létre, hogy az emberek megálljanak és elmerüljenek a pillanatban. A kampány egyik kisvideója is kiemeli a lassítás fontosságát, miközben egy hűsítő Gösser Natur Zitrone 0.0%-t kortyolgatunk.
Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs vezetője hangsúlyozta, hogy a kampány és a PR aktivitások középpontjában az élet valódi értékeinek hangsúlyozása és a lassulásra való ösztönzés áll. A Gösser nem csupán italt kínál, hanem egy életérzést, amely az értékes pillanatok megélésére ösztönzi a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >Soproni Szűretlen Lager
A limitált kiadású Soproni Szűretlen sört márkánk fennállásának 130. évfordulójára…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >