Új kampány a Gössertől: Merülj el a pillanatban!
A Gösser „Merülj el a pillanatban!” kampánya kreatív aktivitásokkal és egyedi PR megoldásokkal hívja fel a figyelmet az élet kompromisszummentes élvezetére.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/10/Gosser-Hosszulepes-setak-Merulj-el-a-pillanatban-1-225x300.jpg)
Új kampány
A kampány fókuszában a pillanatok minőségi átélése áll, és arra buzdít, hogy szánjunk időt lassulásra, figyeljünk magunkra. A kezdeményezéshez tartozik egy együttműködés a POKET-tel, amely során 500 Rómeó és Júlia könyvre helyeznek Gösser matricát, hogy kiemeljék a pillanatok minőségi megélésének fontosságát.
A Gösser séták keretében a résztvevők Budapesten második kerületét barangolhatták be, és olyan kincseket fedezhettek fel, mint a budai gyógyfürdők és Gül Baba emlékhelye. Az öt alkalommal megrendezett sétasorozat lehetőséget teremtett a kikapcsolódásra és az új helyek felfedezésekre.
A Gösser támogatásával felújított padok a Török utcai könyvtár előtt azért jöttek létre, hogy az emberek megálljanak és elmerüljenek a pillanatban. A kampány egyik kisvideója is kiemeli a lassítás fontosságát, miközben egy hűsítő Gösser Natur Zitrone 0.0%-t kortyolgatunk.
Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs vezetője hangsúlyozta, hogy a kampány és a PR aktivitások középpontjában az élet valódi értékeinek hangsúlyozása és a lassulásra való ösztönzés áll. A Gösser nem csupán italt kínál, hanem egy életérzést, amely az értékes pillanatok megélésére ösztönzi a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország állásfoglalása a GVH által indított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatban
A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással…
Tovább olvasom >A Procter&Gamble különleges partnerséget jelentett be a Magyar Paralimpiai Bizottsággal és Hajmási Éva paralimpikonnal
A P&G nemzetközi szinten 12. éve kiemelt támogatója az olimpiai…
Tovább olvasom >Lezárult az idei mobil-visszagyűjtő kampány az Auchanban
Az Auchan Magyarország idén is csatlakozott a KÖVET Egyesület, a Jane…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >