Új kampány a Gössertől: Merülj el a pillanatban!
A Gösser „Merülj el a pillanatban!” kampánya kreatív aktivitásokkal és egyedi PR megoldásokkal hívja fel a figyelmet az élet kompromisszummentes élvezetére.
A kampány fókuszában a pillanatok minőségi átélése áll, és arra buzdít, hogy szánjunk időt lassulásra, figyeljünk magunkra. A kezdeményezéshez tartozik egy együttműködés a POKET-tel, amely során 500 Rómeó és Júlia könyvre helyeznek Gösser matricát, hogy kiemeljék a pillanatok minőségi megélésének fontosságát.
A Gösser séták keretében a résztvevők Budapesten második kerületét barangolhatták be, és olyan kincseket fedezhettek fel, mint a budai gyógyfürdők és Gül Baba emlékhelye. Az öt alkalommal megrendezett sétasorozat lehetőséget teremtett a kikapcsolódásra és az új helyek felfedezésekre.
A Gösser támogatásával felújított padok a Török utcai könyvtár előtt azért jöttek létre, hogy az emberek megálljanak és elmerüljenek a pillanatban. A kampány egyik kisvideója is kiemeli a lassítás fontosságát, miközben egy hűsítő Gösser Natur Zitrone 0.0%-t kortyolgatunk.
Varga-Nagy Eszter, a HEINEKEN Hungária Zrt. Vállalati Kapcsolatok és Kommunikációs vezetője hangsúlyozta, hogy a kampány és a PR aktivitások középpontjában az élet valódi értékeinek hangsúlyozása és a lassulásra való ösztönzés áll. A Gösser nem csupán italt kínál, hanem egy életérzést, amely az értékes pillanatok megélésére ösztönzi a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >