Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő frissáru-pultjai és a regionálisan előállított termékek állnak. A német élelmiszerlánc ezzel kívánja megkülönböztetni magát versenytársaitól, különösen friss húsalapú grillkínálata terén.
A kampány fő eleme egy televíziós reklámfilm, amely „bájos humorral” mutatja be a frissáru-pultokon elérhető regionális kínálatot. A „RegioNah” szlogen alatt futó kültéri hirdetések, valamint közösségimédia-aktivitások és a vállalat weboldalán megjelenő tartalmak is ezt az üzenetet támogatják.
Markus Mosa, az Edeka központi vezetőségének elnöke szerint egyetlen másik kereskedelmi lánc sem áll annyira a regionalitás mellett, mint az Edeka. A cég saját adatai szerint termékeinek mintegy 30%-a helyi és regionális, többnyire mezőgazdasági termelőktől származik. Mosa szerint a frissáru-pultokban kapható regionális termékek az Edeka első számú megkülönböztető jegyét jelentik, különösen azokkal a versenytársakkal szemben, amelyek kizárólag önkiszolgáló rendszert alkalmaznak.
Az Edeka kiemeli, hogy szinte minden friss hús- és húskészítmény Németországból, gyakran pedig közvetlenül az adott üzlet régiójának gazdáitól érkezik. Emellett a kereskedő évek óta bővíti kínálatát magasabb szintű tartástechnológiai körülmények között nevelt állatoktól származó és bio-minősítésű termékekkel is.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban a vártnál jelentősebben lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése májusban
Az elemzők által becsültnél erőteljesebben lassul a kiskereskedelmi forgalom növekedése…
Tovább olvasom >Tíz év alatt megduplázódott az eper ára
Míg 2015-ben még 3,94 eurót kellett fizetni egy kilogramm hazai…
Tovább olvasom >Alig vásárolnak a németek a közösségi médián keresztül
A német vásárlók körében továbbra sem terjedt el a közösségi…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >