Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő frissáru-pultjai és a regionálisan előállított termékek állnak. A német élelmiszerlánc ezzel kívánja megkülönböztetni magát versenytársaitól, különösen friss húsalapú grillkínálata terén.
A kampány fő eleme egy televíziós reklámfilm, amely „bájos humorral” mutatja be a frissáru-pultokon elérhető regionális kínálatot. A „RegioNah” szlogen alatt futó kültéri hirdetések, valamint közösségimédia-aktivitások és a vállalat weboldalán megjelenő tartalmak is ezt az üzenetet támogatják.
Markus Mosa, az Edeka központi vezetőségének elnöke szerint egyetlen másik kereskedelmi lánc sem áll annyira a regionalitás mellett, mint az Edeka. A cég saját adatai szerint termékeinek mintegy 30%-a helyi és regionális, többnyire mezőgazdasági termelőktől származik. Mosa szerint a frissáru-pultokban kapható regionális termékek az Edeka első számú megkülönböztető jegyét jelentik, különösen azokkal a versenytársakkal szemben, amelyek kizárólag önkiszolgáló rendszert alkalmaznak.
Az Edeka kiemeli, hogy szinte minden friss hús- és húskészítmény Németországból, gyakran pedig közvetlenül az adott üzlet régiójának gazdáitól érkezik. Emellett a kereskedő évek óta bővíti kínálatát magasabb szintű tartástechnológiai körülmények között nevelt állatoktól származó és bio-minősítésű termékekkel is.
Kapcsolódó cikkeink
Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >További cikkeink
A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >