Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő frissáru-pultjai és a regionálisan előállított termékek állnak. A német élelmiszerlánc ezzel kívánja megkülönböztetni magát versenytársaitól, különösen friss húsalapú grillkínálata terén.
A kampány fő eleme egy televíziós reklámfilm, amely „bájos humorral” mutatja be a frissáru-pultokon elérhető regionális kínálatot. A „RegioNah” szlogen alatt futó kültéri hirdetések, valamint közösségimédia-aktivitások és a vállalat weboldalán megjelenő tartalmak is ezt az üzenetet támogatják.
Markus Mosa, az Edeka központi vezetőségének elnöke szerint egyetlen másik kereskedelmi lánc sem áll annyira a regionalitás mellett, mint az Edeka. A cég saját adatai szerint termékeinek mintegy 30%-a helyi és regionális, többnyire mezőgazdasági termelőktől származik. Mosa szerint a frissáru-pultokban kapható regionális termékek az Edeka első számú megkülönböztető jegyét jelentik, különösen azokkal a versenytársakkal szemben, amelyek kizárólag önkiszolgáló rendszert alkalmaznak.
Az Edeka kiemeli, hogy szinte minden friss hús- és húskészítmény Németországból, gyakran pedig közvetlenül az adott üzlet régiójának gazdáitól érkezik. Emellett a kereskedő évek óta bővíti kínálatát magasabb szintű tartástechnológiai körülmények között nevelt állatoktól származó és bio-minősítésű termékekkel is.
Kapcsolódó cikkeink
ZEW: jelentősen romlott a gazdasági hangulat Németországban augusztusban
Elemzők által vártnál is jelentősebben romlott a ZEW gazdaságkutató intézet…
Tovább olvasom >Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >