Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő frissáru-pultjai és a regionálisan előállított termékek állnak. A német élelmiszerlánc ezzel kívánja megkülönböztetni magát versenytársaitól, különösen friss húsalapú grillkínálata terén.
A kampány fő eleme egy televíziós reklámfilm, amely „bájos humorral” mutatja be a frissáru-pultokon elérhető regionális kínálatot. A „RegioNah” szlogen alatt futó kültéri hirdetések, valamint közösségimédia-aktivitások és a vállalat weboldalán megjelenő tartalmak is ezt az üzenetet támogatják.
Markus Mosa, az Edeka központi vezetőségének elnöke szerint egyetlen másik kereskedelmi lánc sem áll annyira a regionalitás mellett, mint az Edeka. A cég saját adatai szerint termékeinek mintegy 30%-a helyi és regionális, többnyire mezőgazdasági termelőktől származik. Mosa szerint a frissáru-pultokban kapható regionális termékek az Edeka első számú megkülönböztető jegyét jelentik, különösen azokkal a versenytársakkal szemben, amelyek kizárólag önkiszolgáló rendszert alkalmaznak.
Az Edeka kiemeli, hogy szinte minden friss hús- és húskészítmény Németországból, gyakran pedig közvetlenül az adott üzlet régiójának gazdáitól érkezik. Emellett a kereskedő évek óta bővíti kínálatát magasabb szintű tartástechnológiai körülmények között nevelt állatoktól származó és bio-minősítésű termékekkel is.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >Német városok tucatjai terveznek adót kivetni az egyszer használatos csomagolásokra
Egyre több német város fontolgatja, hogy adót vezet be az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Ismét csökken a tojás ára a Lidl-ben
Idén másodszor csökkenti az egyik legfontosabb alapélelmiszer árát a Lidl,…
Tovább olvasom >Néhány hónapja van talpra állni az ország legnagyobb, leégett gesztenyeüzemének
Szó szerint a hamvaiból kell újjáélednie szeptember közepére az ország…
Tovább olvasom >