Új kampánnyal küzd az élelmiszer-pazarlás ellen a Premier Foods
Kampányt indított a Premier Foods, mellyel a fogyasztóknak segít az otthoni maradékból és alapanyagokból laktató ételeket varázsolni.
Az Egyesült Királyság egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalkozásának kezdeményezése a „Fresh Take on Food Waste” nevet viseli. Ez egy online eszköz, amely a hűtő hátsó részében leggyakrabban megtalálható élelmiszerek alapján készített recepteket kínál. A felhasználók kiválaszthatják az alkalmazni kívánt hozzávalókat, és a recepttárból kiválaszthatják a cég séfjei által otthoni elkészítésre fejlesztett legmegfelelőbb recepteket.
A kampány szeptembertől októberig fut egyes üzletekben.
A weboldal fejlesztésében közreműködött a Wrap UK, a klímaváltozás és az élelmiszer-pazarlás ellen fellépő NGO.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >Az AI segítségével csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Argentínában
A Carrefour Argentina mind a 640 áruházában bevezette a Wasteless…
Tovább olvasom >Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >