Új ízzel jelenik meg a Coca-Cola Zero
A boltok polcain és a vendéglátóhelyeken egyre többen találkozhatnak áprilisban az „új íz” feliratú cukormentes Coca-Cola verzióval – írja az mfor.hu.
Több mint 10 év után változik a Coca-Cola zero íze. A vállalat kutatói az eredeti bevezetés óta folyamatosan dolgoztak azon, hogy a már korábban is használt összetevők arányainak módosításával még közelebb hozzák a cukormentes verziót az eredeti Coca-Cola ízéhez. Az év elején bejelentett „Egy márka” stratégia részeként ez a második jelentős lépés annak érdekében, hogy a lehető legtöbb fogyasztót győzzék meg a cukormentes termékek kipróbálásáról.
„Az összetevők listája, így a címkén feltüntetett összetétel is változatlan maradt az új zero verziónál, a továbbfejlesztett recepttel és íz-keverékkel mégis sikerült közelebb kerülni az eredeti Coca-Cola ízéhez. A nemzetközi fogyasztói tesztek rendkívül jó eredményeket hoztak, így bízunk benne, hogy Magyarországon is egyre többen próbálják majd ki a cukormentes verziót azok közül, akik az eredeti Coca-Cola íz szerelmesei” – mondta a váltással kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.
A 2017 elején bejelentett „Egy márka” stratégiának megfelelően a vállalat már nem kezeli külön márkaként a Coca-Cola cukormentes verzióit, hanem a vásárlók kezébe adja a választást. Ez a megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. A Coca-Cola tavaszi kampányában például Mihalik Enikő szupermodell és a 2016-os „A Dal” nyertese, Freddie is a cukormentes zeróval jelenik majd meg. (mfor.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Új ízesítéssel jelenik meg a Coca-Cola limitált szériája
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán…
Tovább olvasom >A Coca-Cola növeli bevételi előrejelzéseit
A Coca-Cola második negyedéves eladásai meghaladták a várakozásokat, mivel a…
Tovább olvasom >Szavazz a kedvenc Menteshelyedre, garantált kedvezményekért!
A menteshelyek.hu a Paleo, vegán, cukormentes, regenor, tejfehérjementes, laktózmentes, szénhidrát-csökkentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
A vártnál kevésbé javult az augusztusi befektetői hangulat az euróövezetben
A vártnál kevésbé javult a Sentix gazdaságkutató intézet augusztusi euróövezeti…
Tovább olvasom >Új vállalati márkaarculattal erősít a Henkel
A Henkel a MetaDesign-nal, a Publicis Groupe németországi márkatanácsadójával együtt…
Tovább olvasom >Nem bírják a terhelést a spanyol kikötők, vajon meddig fog működni a tengeri fuvarozás?
Egyre olcsóbb a tengeri szállítmányozás ára, ezért erősödik a forgalom…
Tovább olvasom >