Új ízesítéssel jelenik meg a Coca-Cola limitált szériája
A Coca-Cola és a Pepsi versengése a nyári időszakban talán még elszántabb, mint máskor. Sorra rukkolnak elő az új, meglepő és sokszor eszeveszett termékekkel. Nem sokkal azután, hogy a „kékek” gyorskajákhoz illő csomagolással léptek a piacra, a Coke máris rátett egy lapáttal, hogy maga felé édesgesse a fogyasztókat – írja a promotions.hu.

Amerikai DJ-vel hozott létre új terméket a Coca-Cola
Szó szerint, ugyanis a Marshmello (magyarul: mályvacukor) néven ismert amerikai DJ-vel léptek szövetségre, és vele együtt találtak ki új terméket. Az idétlen sisakjáról ismert zenészt természetesen egy limitált szériával tisztelték meg.
Kapcsolódó cikkeink
Étel-kóla párosítás – A nap képe
A Pepsi promóciós kampánya, a Better with Pepsi (Jobb a…
Tovább olvasom >A Coca-Cola növeli bevételi előrejelzéseit
A Coca-Cola második negyedéves eladásai meghaladták a várakozásokat, mivel a…
Tovább olvasom >Magazin: A kereskedelem tartja magát, de van hova nőnie – A stratégiai munkaerőterv nélküli FMCG-cégek megítélése nagyot esett
A klímapolitikában és a munkaerőhiányban az a közös, hogy mindkét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nehezen indult a szezon, de továbbra is Európa élén a hazai csemegekukorica
Európában a legtöbb csemegekukorica Magyarországon terem. A szegmens versenyképességének megőrzése…
Tovább olvasom >Ismét Superbrands-díjas a Danone és több közkedvelt márkája
A Danone, az Actimel és az Activia is elnyerte az…
Tovább olvasom >Drasztikus lépésekkel spórolnak a kiskereskedelmi láncok
Az egyre növekvő energiaárak nem várt lépéseket eredményeznek. Néhány európai…
Tovább olvasom >